آشپزخانه صنعتی دانشگاه سمنان در دهه مبارک فجر افتتاح می گردد

به گزارش مجله سلنا، مدیر امور دانشجویی دانشگاه سمنان گفت: مراحل صنعتی شدن آشپزخانه دانشگاه سمنان اجرا شده است و در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

آشپزخانه صنعتی دانشگاه سمنان در دهه مبارک فجر افتتاح می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی خانه باغ مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

جبلی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه سمنان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد صنعتی کردن آشپزخانه این دانشگاه گفت: مراحل صنعتی شدن آشپزخانه دانشگاه سمنان صورت گرفته است و در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه سمنان در مورد هزینه این طرح اضافه نمود: دانشگاه سمنان عملکردی را در طی این پروژه انجام داده که شاید با دانشگاه های دیگر متفاوت باشد. هزینه 2 میلیاردی این پروژه را دانشگاه سمنان پرداخت نکرد؛ به گونه ای قرارداد پیمانکار را تنظیم کرد که با فرآیند 3 ساله این قرارداد افزایش بهای غذایی برای دانشجویان را نداشته باشیم.

وی ادامه داد: برای عملی کردن این طرح کشوری برای دانشگاه های دولتی هیچ بودجه ای داده نشد و ما با بستن قرارداد با پیمانکار و نظارت کافی بر تجهیرات و کیفیت محصولات تهیه شده از سوی پیمانکار را برعهده داشتیم. اگر کارشناسی برای نظارت به دانشگاه سمنان بیاید خواهد دید که استاندارد و کیفیت این تجهیزات در دانشگاه دیگری دیده نخواهد شد.

جبلی در مورد تمایز این روش با روش قبل گفت: پیش از این با پخت سنتی شاید تعداد پرس بالایی را در دانشگاه داشتیم، اما کیفیت و بهداشت خوبی را نداشت، افزایش تعداد برای ما ملاک نبوده، سلامت و کیفیت غذا برای ما ملاک اصلی بود. با صنعتی کردن آشپزخانه ما به این هدف نزدیک شدیم و کیفیت به دوبرابر خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 623

به "آشپزخانه صنعتی دانشگاه سمنان در دهه مبارک فجر افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشپزخانه صنعتی دانشگاه سمنان در دهه مبارک فجر افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید