اهدای خون خود برای دریافت بستنی رایگان در کانادا

به گزارش مجله سلنا، یک فروشگاه بستنی فروشی در کانادا برنامه ای ترتیب داده تا در ازای اهدای خون افراد، به آنان بستنی رایگان بدهد. بر اساس این طرح افرادی که خون اهدا می نمایند واجد دریافت بستنی هستند.

اهدای خون خود برای دریافت بستنی رایگان در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزانترین تورهای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، این فروشگاه که در ونکوور کانادا مستقر است از ابتدای امسال میلادی تصمیم گرفته برنامه ای جدید برای جلب مردم به اهدای خون اجرا کند.

الکسی وایت مدیر این فروشگاه، می گوید: بسیاری از افراد بستنی را دوست دارند و در نتیجه شاید فرصت مناسبی برای اهدای خون باشد. کمپین این اهدای خون نیز در شبکه های اجتماعی با هشتگ #pintforpint برای جمع آوری اهدا نمایندگان خون شروع شد. اما شرکت نماینده ها در برنامه اهدای خون نیز در ازای اهدای خون جوایزی دریافت می کردند. برای مثال بستنی یا دیگر خوراکی ای محبوبشان را.

ایده این کمپین از چهار سال پیش، یعنی از زمانی که آنها یکی از دوستان خانوادگی خود را بر اثر ابتلا به سرطان خون از دست دادند شروع شد. آنها امیدوارند که از اهدا نمایندگان با این روش افزایش پیدا نمایند. به گفته صلیب سرخ ، بیمارستان ها همواره در حوزه دریافت خون O منفی مشکل دارند.

بستنی های این فروشگاه بسیار متنوع و جذابند و به محض اهدای خون می توانید بستنی هایی را در طعم های مختلف مانند نارگیلی ، اسطوخودوس، عسل و حتی زغال اخته دریافت کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 748

به "اهدای خون خود برای دریافت بستنی رایگان در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای خون خود برای دریافت بستنی رایگان در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید