بندی که کالدرون را علیه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تحریک کرد، فرار رو به جلو به سبک سرمربی آرژانتینی

به گزارش مجله سلنا، در قرارداد کالدرون بندی وجود دارد که باعث شده این مربی برای انتقاد از مدیریت باشگاه پرسپولیس بیشتر تحریک گردد.

بندی که کالدرون را علیه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تحریک کرد، فرار رو به جلو به سبک سرمربی آرژانتینی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بعد از برگزاری آخرین بازی پرسپولیس در نیم فصل اول گابریل کالدرون صراحتاً مقابل مدیریت باشگاه پرسپولیس موضع گرفت و مدعی شد که دروغ می گوید! این در حالی است که انصاری فرد از زمان حضورش در پرسپولیس با وجود مسائل و بدهی های فراوان این باشگاه، کوشش زیادی نموده تا پرداختی به بازیکنان و مربیان این تیم که یک ریال هم دریافتی بابت قرارداد این فصل نداشته اند، داشته باشد. در واقع تنها فردی که در پرسپولیس هم اکنون علیه مدیریت این باشگاه موضع گرفته، شخص گابریل کالدرون است. اگرچه افردای در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و نزدیک کالدرون هستند که او را در این زمینه به شدت تحرک می نمایند.

اما اینکه چرا کالدرون در خاتمه نیم فصل تصمیم گرفت به طور مستقیم علیه انصاری فرد موضع بگیرد، به خاطر بندی است که در قرارداد او لحاظ شده است. در قراردادی که ایرج عرب و علی رغبتی با کالدرون امضا نموده اند، بندی وجود دارد مبنی بر اینکه اگر او تا قبل از نیم فصل از سوی باشگاه اخراج گردد نیمی از قراردادش را دریافت خواهد نمود، اما چنانچه تا خاتمه نیم فصل این اتفاق رخ ندهد، باشگاه پرسپولیس در صورت برکنار کردن سرمربی خود باید کل پولش را بدهد.

بر همین اساس کالدرون بعد از بازی پرسپولیس برابر نساجی حداقل خیالش راحت شد که اگر انصاری فرد برکنارش کند مجبور است کل پول او را هم بدهد. از همین رو با موضع دریافت علیه وی سعی کرد قبل از رفتنش به تعطیلات با مطرح کردن یکسری صحبت ها مدیرعامل باشگاه را مقابل بازیکنان و طرفداران قرار دهد. سرمربی آرژانتینی در نشست خبری خود تأکید بر این نکته داشت که باشگاه به جای خرید بازیکنان خارجی بهتر است پول بازیکنان داخلی را بدهد. او با این حرف هم انصاری فرد را تحت فشار قرارداد تا پرداختی به بازیکنان داشته باشد و هم اینکه اگر بازیکن خارجی جذب نگردد، مقصرش باشگاه است، آنهم در حالی که طرفداران بی صبرانه منتظر تقویت تیم شان هستند.

مورد دیگری که به کالدرون تأکید شده بود در نشست خبری آن را مطرح کند، بیان این نکته بود که مدیریت باشگاه پرسپولیس نمی خواهد او بماند، اما خودش تمایل زیادی دارد به کار در جمع سرخپوشان ادامه دهد. در شرایطی که انصاری فرد اگر قصد برکناری کالدرون را داشت می توانست قبل از بازی پرسپولیس - صنعت نفت در جام حذفی که سرخپوشان بازی با نفت مسجدسلیمان را باخته بودند و طرفداران خواستار اخراج کالدرون شدند، این تصمیم را بگیرد. در آن صورت هم براساس بند موجود در قرارداد نیمی از دستمزد کالدرون را هم می داد، کافی بود.

در هر صورت کالدرون با ترک ایران راهی تعطیلات شد و هم اکنون مدیریت باشگاه پرسپولیس مجبور است 300 هزار دلار از قسط دوم قرارداد کالدرون و پاداش های هر بردش را بدهد، طلب سنگین بشار رسن را پرداخت کند، 20 درصد قرارداد بازیکنان را که رقم های آنها به طرز عجیبی توسط مدیریت قبلی افزایش پیدا نموده است، بپردازد. در این میان باید بازیکنان خارجی مدنظر کالدرون هم جذب شوند تا او در نیم فصل دوم به این مسئله نپرداخته و طرفداران نیز راضی شوند. ضمن اینکه قبل از آن باید بدهی های باشگاه هم پرداخت گردد تا این تیم بتواند در نقل وانتقالات مجوز جذب بازیکن را از سازمان لیگ بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 645

به "بندی که کالدرون را علیه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تحریک کرد، فرار رو به جلو به سبک سرمربی آرژانتینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بندی که کالدرون را علیه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تحریک کرد، فرار رو به جلو به سبک سرمربی آرژانتینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید