خبرنگاران 85 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند دزفول اهدا شد

به گزارش مجله سلنا، دزفول- خبرنگاران- به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول، 85 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند زیرپوشش کمیته امداد دزفول اهدا شد.

خبرنگاران 85 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند دزفول اهدا شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول روز چهارشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: برای تهیه جهیزیه نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد دزفول هشت میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب هفت قلم عمده هزینه شد.

مسعود رحیمی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه برای حفظ سلامتی هیچگونه مراسم و جشنی در این رابطه برگزار نشد و کلاس های توجیهی، نحوه مدیریت زندگی و همسرداری توسط واحد فرهنگی این نهاد برای نوعروسان به صورت مجازی برگزار گردید.

وی هدف از ارایه این خدمات توسط کمیته امداد را ترویج ازدواج آسان و یاری به ازدواج فرزندان خانواده های نیازمند و مددجویان اعلام و بیان نمود: یاری اقتصادی به خانواده های کم بضاعت، یاری به امر ازدواج فرزندان زیرپوشش در شرایط سنی مناسب، جلوگیری از آسیب های اجتماعی و تهیه اقلام ضروری و اولیه زندگی از جمله رویکردهای مهم این نهاد است.

شهرستان دزفول 450 هزار نفر جمعیت دارد و هفت هزار و 500 خانوار مستمری بگیر در قالب 13 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 976

به "خبرنگاران 85 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند دزفول اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 85 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند دزفول اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید