دولت انگلیس خطاب به مردم: برای جلوگیری از ویروس کرونا در خانه بمانید

به گزارش مجله سلنا، دولت بریتانیا از 1.5 میلیون شهروند آسیب پذیر در برابر بیماری ها خواسته است تا برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا در خانه های خود بمانند.

دولت انگلیس خطاب به مردم: برای جلوگیری از ویروس کرونا در خانه بمانید

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، دولت بریتانیا روز شنبه از 1.5 میلیون شهروند خود خواسته است تا برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا از خارج شدن از منزل خودداری نمایند.

بر اساس این گزارش، سرویس ملی بهداشت و سلامت انگلیس 1.5 میلیون نفر از شهروندان این کشور را در معرض خطر بالای ابتلا به بیماری جدی ناشی از تماس با ویروس کرونا تشخیص داده است.

گرچه دولت انگلیس تدابیر مربوط به مقابله با ویروس کرونا را افزایش داده است ولی هنوز تدابیر اتخاذ شده در این کشور به مراتب کمتر از سایر کشورهای اروپایی است.

پزشکان به افرادی که در معرض خطر جدی قرار دارند، توصیه نموده اند که به مدت 12 هفته در خانه باقی بمانند.

شیوع ویروس کرونا تا به امروز موجب مرگ حداقل 233 نفر در انگلیس شده است. مت هانکوک وزیر بهداشت انگلیس شنبه هفته گذشته بیان کرد که افراد بالای 70 سال می توانند با قرنطینه خانگی به مدت 4 ماه خود را در برابر این ویروس محافظت نمایند.

دولت انگلیس روز شنبه اعلام نموده است که میخواهد نیروهای مسلح و نظامی را مستقر کند تا از کوشش های مربوط به عرضه مواد غذایی ضروری و داروهای مورد احتیاج بیماران در سریع ترین زمان ممکن حمایت نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 737

به "دولت انگلیس خطاب به مردم: برای جلوگیری از ویروس کرونا در خانه بمانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت انگلیس خطاب به مردم: برای جلوگیری از ویروس کرونا در خانه بمانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید