شرایط توزیع کوپن الکترونیک در کشور

به گزارش مجله سلنا، خبرنگاران: محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه درباره تخصیص منابع ارزی گفت: به دلیل آن که منابع ارزی ما محقق نشده، مثل سال گذشته نمی توانیم 15 هزار میلیارد دلار صرف کالاهای اساسی با نرخ مصوب 4200 تومان داشته باشیم.

شرایط توزیع کوپن الکترونیک در کشور

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین: محمدباقر نوبخت در گفت وگو با نمایندگان رسانه های گرونی، درباره کوپن الکترونیک گفت: سازوکار الکترونیکی کردن توزیع کالاها در سطح گسترده در کشور وجود ندارد و مشکلاتی می آفریند.

وی اضافه نمود: در بحث توزیع منابع هم به دلیل آن که منابع ارزی ما محقق نشده، مثل سال گذشته نمی توانیم 15 هزار میلیارد دلار صرف کالاهای اساسی با نرخ مصوب 4200 تومان داشته باشیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: اگر منابعی هم وجود داشته باشد و مابه تفاوت آن را به بخش خاصی ارائه دهیم، باز هم افزایش قیمتی رخ خواهد داد که از محل آن می توان به برخی افراد جامعه یارانه بدهیم، چون علی القاعده نمی توانیم چنین پرداختی به همه داشته باشیم.

نوبخت تاکید کرد: نکات مبهمی در این زمینه برای کارشناسان سازمان برنامه و بودجه وجود دارد و مواردی را که غیرقابل اجرا می دانیم، به مجلس اعلام کرده ایم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1109

به "شرایط توزیع کوپن الکترونیک در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط توزیع کوپن الکترونیک در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید