طوفان در آبادان و خرمشهر ، ادامه رگبار در خوزستان

به گزارش مجله سلنا، مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی رگبار، رعد و برق، تندباد و احتمال ریزش تگرگ در استان اطلاع داد.

طوفان در آبادان و خرمشهر ، ادامه رگبار در خوزستان

محمد سبزه زاری در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: آنالیز نقشه های پیش یابی نشان می دهد تا اوایل روز سه شنبه (7 آبان) با تاثیر خط سامانه ناپایداری بر روی استان خوزستان، شاهد رگبار باران، رعد و برق، تندباد لحظه ای و احتمالا ریزش تگرگ به ویژه در روز یکشنبه در مناطق جنوبی و شرقی استان باشیم.

وی اضافه کرد: همچنین این شرایط در روز دوشنبه برای مناطق شمال و شمال شرقی خوزستان پیش بینی می گردد. در روز سه شنبه تنها در بعضی نقاط، بارش های پراکنده خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در این مدت خلیج فارس مواج پیش بینی می گردد.

سبزه زاری بیان نمود: ساعاتی پیش طوفان تندری شدید با سرعت 90 کیلومتر بر ساعت به صورت لحظه ای در آبادان و خرمشهر رخ داد. راستا حرکت باد به سمت مناطق جنوب تا مرکزی و بعد به سمت مناطق شرقی خوزستان خواهد بود.

وی با اشاره به میزان بارندگی در 24 ساعت گذشته منتهی به صبح امروز، بیان کرد: میزان بارندگی در این مدت در شادگان 17.6 میلیمتر، آبادان 16.4 میلیمتر، بندرماهشهر 14.7 میلیمتر، بهبهان 9.4 میلیمتر، امیدیه و آغاجاری 8.5 میلیمتر، ایذه 5.2 میلیمتر و در اهواز 2.8 میلیمتر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته امیدیه با 36.3 و دهدز با 12.2 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین 20.8 تا 33.7 درجه سانتیگراد در نوسان بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 487

به "طوفان در آبادان و خرمشهر ، ادامه رگبار در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان در آبادان و خرمشهر ، ادامه رگبار در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید