قیمت اینترنت TDLTE ایرانسل گران شد

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرنگاران، قیمت بسته های اینترنت TDLTE اپراتور ایرانسل از ابتدای سال جدید با تغییراتی همراه شده است.

قیمت اینترنت TDLTE ایرانسل گران شد

آنطور که کاربران این سرویس گزارش می دهند ایرانسل در اقدامی بدون اطلاع رسانی قبلی، نرخ های جدیدی را برای بسته های اینترنت خانگی خود در نظر گرفته و برخی بسته ها را نیز حذف کرده است. این تغییرات باعث افزایش نرخ بسته ها و نیز کاهش حجم آنها شده است.

به نحوی که کاربری که پیش از این بسته نامحدود با سرعت 8 مگابیت و با مصرف منصفانه 80 گیگابایت را حدود 76 هزار تومان خریداری می کرد هم اکنون باید این بسته را با قیمت 85 هزار تومان دریافت کند و البته مدل نامحدود آن نیز برداشته شده است.

حذف بسته های نامحدود و تغییر بسته های TDLTE ایرانسل از نظر حجم، زمان و قیمت در شبکه های اجتماعی با واکنش کاربران روبرو شده است.

کاربری در این باره به خبرنگاران، گفت: از اواخر اسفندماه با وجود آنکه بسته اینترنتم با سرعت 8 مگابیت فعال بود و حجم مصرف آن نیز به مصرف منصفانه نرسید اما با افت کیفیت روبرو شدم و سرویس TDLTE ایرانسل عملاً اجازه دانلود نمی داد و سرعت آن به 256 کیلوبیت می رسید. در طول تعطیلات نیز این افت کیفیت و مشکل دانلود ادامه داشت و امروز که قصد خرید مجدد بسته اینترنت را داشتم متوجه شدم که ایرانسل، بسته نامحدود را حذف کرده و نزدیکترین بسته حجمی نسبت به بسته ای که قبلاً با قیمت 76 هزار تومان می خریدم را باید به قیمت 85 هزار تومان و با حجم مصرف کمتر خریداری کنم.

مشترک دیگری از حذف بسته های شبانه اینترنت TDLTE ایرانسل گلایه مند است و می گوید: ایرانسل در بسته های TDLTE خود بدون هیچ اطلاع رسانی دست برده است.

کاربر دیگری می گوید: بسته 365 روزه که 360 گیگابایت حجم داشت را به قیمت 499 هزار تومان می خریدم و هم اکنون بسته پیشنهادی این اپراتور برای یک سال 300 گیگابایت حجم با قیمت 540 هزار تومان است. ایرانسل هم حجم را کم کرده و هم قیمت را زیاد کرده است. کجای دنیا اینگونه است؟

از سوی دیگر یک مشترک دیگر سرویس TDLTE می گوید: دوم اسفند اینترنت TDLTE را برای 90 روز و 70 گیگا بایت حجم با مالیات به قیمت 103 هزار تومان خریداری کرده ام و برای تمدید مجدد آن در فروردین ماه با بسته 60 گیگابایت و قیمت 109 هزار تومان روبرو شده ام. به نظر می رسد قیمت بسته های اینترنت بیش از 20 درصد گران شده است.

پیگیری خبرنگاران از اپراتور ایرانسل برای توضیحات درباره دلیل این افزایش قیمت بسته های اینترنت تا به امروز راه به جایی نبرده و به رغم پیگیری ها این اپراتور تا این لحظه در این زمینه توضیحاتی ارائه نداده است.

به گزارش خبرنگاران، با گذشت چند ساعت از انتشار این گزارش، ایرانسل توضیحات خود را در جوابیه ای در اختیار مهر قرار داد که این توضیحات در لینک زیر قابل مشاهده است: https://www.mehrnews.com/news/5180547

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1705

به "قیمت اینترنت TDLTE ایرانسل گران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت اینترنت TDLTE ایرانسل گران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید