واکنش مدیرکل راه آهن جنوب به اعتصاب مهمانداران ، تحقق خواسته هایشان سخت است

به گزارش مجله سلنا، مدیرکل راه آهن جنوب به تجمع تعدادی از مهمانداران قطارهای مسافر در خط تهران- اهواز واکنش نشان داد.

واکنش مدیرکل راه آهن جنوب به اعتصاب مهمانداران ، تحقق خواسته هایشان سخت است

خبرنگاران: عبدالکریم درویش زاده در جریان تجمع تعداد 20 نفر از مهمانداران شرکت مسافربری مهتاب روی نقطه ای از خط آهن تهران - اهواز واقع در شهرستان اندیمشک گفت: پیش از این تعداد 2 رام قطار تهران- اهواز- تهران از سوی شرکت مسافربری مهتاب در راستا جنوب فعالیت می کردند که بعد از آغاز فعالیت قطارهای فدک و پرستو، قطارهای این شرکت در دیگر راستاهای ریلی آغاز به تردد کردند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از قطارهای با کیفیت و استاندارد مانند فدک و پرستو همیشه خواسته مردم استان خوزستان و نیز مسئولان بوده است، گفت: با توجه به این موضوع قطارهای شرکت مهتاب در راستا تهران - مشهد توسط همان نیروها بکار گرفته شد.

مدیرکل راه آهن جنوب ادامه داد: این نیروها که نزدیک به 70 نفر هستند اغلب در شهرستان اندیمشک سکونت دارند که خواهان سیر در همان راستا ریلی تهران- اهواز هستند.

درویش زاده اظهار داشت: تاکنون هیچ فردی از این نیروها که شامل مهمانداران، ترمزبان و دیگر نیروهای فنی است برای آنالیز و پیگیری خواسته هایشان به این اداره کل مراجعه ای نداشته اند.

وی با تاکید بر اینکه مدیرعامل شرکت مهتاب اعلام نموده که هیچکدام یک از نیروها اخراج نشده اند، یادآور شد: همچنین حقوق این نیروها بدون تأخیر به آنها پرداخت شده است و مطالبات عقب مانده ای ندارند.

درویش زاده ادامه داد: بازگشت این نیروها به راستا ریلی تهران - اهواز احتیاج به پیگیری و آنالیز دارد که به همین خاطر از مدیرعامل شرکت مهتاب درخواست شده به استان سفر کند تا با هماهنگی هایی که با شرکت راه آهن کشور خواهیم داشت در این خصوص مذاکراتی صورت بگیرد.

مدیرکل راه آهن جنوب اضافه نمود: تحقق خواسته این نیروها امری سخت و زمان بر است با این وجود در کوشش هستیم که مشکلشان با برنامه ریزی، برطرف گردد ولی آنچه که اهمیت دارد بیکار نشدن این افراد است.

منبع: چمدان
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 275

به "واکنش مدیرکل راه آهن جنوب به اعتصاب مهمانداران ، تحقق خواسته هایشان سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مدیرکل راه آهن جنوب به اعتصاب مهمانداران ، تحقق خواسته هایشان سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید