پلیس آمریکا خواهان حصار دائمی اطراف ساختمان کنگره شد

به گزارش مجله سلنا، پلیس آمریکا با پذیرش شکست در برابر هجوم شورشیان طرفدار دونالد ترامپ در تاریخ ششم ژانویه (17 دی) خواهان حضور دائمی فنس و حصار سیم خاردار در اطراف ساختمان کنگره شد.

پلیس آمریکا خواهان حصار دائمی اطراف ساختمان کنگره شد

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

یوگاناندا پیتمن رییس پلیس کنگره آمریکا در بیانیه ای اعلام نمود: با توجه به وقایع اخیر باید اقدامات گسترده ای در زیرساخت های امنیتی از جمله حصارکشی دائمی و در دسترس بودن نیروهای پشتیبان در نزدیکی ساختمان کنگره صورت بگیرد.

پیتمن که به تازگی به عنوان رییس پلیس کنگره آمریکا منصوب شدهاست، اضافه کرد: مدت ها است که کارشناسان امنیتی حتی قبل از حملات تروریستی 11 سپتامبر تاکید نموده بودند که برای حفاظت از ساختمان کنگره باید اقدامات بیشتری انجام گردد.

رییس پلیس کنگره خاطر نشان کرد، پیش از این در سال 2006 نیز ارزیابی های امنیتی، به طور خاص نصب یک حصار دائمی در اطراف ساختمان کنگره را پیشنهاد نموده بود.

به گزارش شبکه ان بی سی نیوز، در صورت حصارکشی دائمی در اطراف ساختمان کنگره آمریکا، دسترسی عموم مردم که پیش از این به صورت آزاد در اطراف ساختمان تردد و بر پله های آن می نشستند، محدود خواهد شد.

به دنبال حمله و شورش حامیان تندرو ترامپ به ساختمان کنگره در تاریخ 17 دی که منجر به توقف شمارش آرای الکترال جو بایدن شد، پنج تن از نیروهای پلیس و معترضان کشته شدند.ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1587

به "پلیس آمریکا خواهان حصار دائمی اطراف ساختمان کنگره شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس آمریکا خواهان حصار دائمی اطراف ساختمان کنگره شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید