پنس: شرکت های ساختمانی ماسک های N-95 را به بیمارستان ها اهدا نمایند

به گزارش مجله سلنا، مایک پنس ضمن اذعان به کمبود ماسک در آمریکا از شرکت های ساختمانی خواست تا ماسک های N-95 را به بیمارستان ها اهدا نمایند.

پنس: شرکت های ساختمانی ماسک های N-95 را به بیمارستان ها اهدا نمایند

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش به نقل از سی ان بی اس، همزمان با اعلام کمبود زیرساخت های لازم بهداشتی در آمریکا برای مبارزه با شیوع کرونا در این کشور، مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا در این باره و در حضور دونالد ترامپ سخنرانی کرد.

دولت از شرکت های ساخت وساز ساختمانی خواسته است تا موجودی ماسک های صورت N-95 را به بیمارستان های محلی اهدا نمایند تا موضوع کمبود این ماسک تا حدی فروکش کند.

مایک پنس همچنین از این شرکت ها خواسته تا سفارش ماسک های جدید را متوقف نمایند، زیرا که کشور با شیوع ویروس کرونا روبرو است.

معاون رئیس جمهور مایک پنس طی جلسه توجیهی کاخ سفید گفت: ما از شرکت های ساختمانی که رئیس جموهر کشورمان به خوبی سابقه آن ها را می داند می خواهیم تا ماسک های N-95 خود را به بیمارستان های محلی اهدا نمایند و همچنین از انجام سفارشات جدید خودداری نمایند.

لازم به ذکر است، ماسک های N-95 ذرات کوچک موجود در هوا را فیلتر می نمایند و در درجه اول مورد استفاده کارگران ساختمانی قرار می گیرند. اما اکنون و با توجه به آغاز بیماری کرونا، بیمارستان ها و مردم عادی به طور عمده آن ها را خریداری می نمایند.

کمبود مواد مورد احتیاج برای مقابله با ویروس کرونا در آمریکا مایه نگرانی جامعه آمریکا شده است. ترامپ پیش از این که این ویروس را نادیده می گرفت به تازگی اعلام نموده که نهایتا این ویروس کشنده را شکست خواهند داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 728

به "پنس: شرکت های ساختمانی ماسک های N-95 را به بیمارستان ها اهدا نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنس: شرکت های ساختمانی ماسک های N-95 را به بیمارستان ها اهدا نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید