پوتین: اجازه مداخله خارجی در انتخابات پارلمانی روسیه را نمی دهیم

به گزارش مجله سلنا، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در گفت و گو با روسای فراکسیون های دومای روسیه گفت: اجازه مداخله خارجی در انتخابات دوما (مجلس روسیه) را نخواهیم داد.

پوتین: اجازه مداخله خارجی در انتخابات پارلمانی روسیه را نمی دهیم

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

پوتین روز چهارشنبه در گفت وگوی وبیناری با سران فراکسیون های دومای روسیه که از شبکه تلویزیونی روسیه24 مستقیم پخش می شد، گفت: باید شهروندان روسیه انتخاب خود را بکنند و ما موظفیم از انتخاب آنها در برابر مداخله خارجی دفاع کنیم.

در این گفت و گوی وبیناری سرگئی نوروف رئیس فراکسیون حزب روسیه واحد، سرگئی میرونف رئیس فراکسیون روسیه عادل، ولادیمیر ژیرینفسکی رهبر فراکسیون حزب لیبرال دموکرات روسیه و گنادی زوگانف رهبر فراکسیون حزب کمونیست روسیه شرکت داشتند.

پوتین در ادامه گفت: ما نمی توانیم و اجازه نخواهیم داد به حق حاکمیت روسیه و حق مردم این کشور برای این که مالک کشور خود باشند، ضربه وارد شود.

به گفته رئیس جمهوری روسیه، کارزار انتخابات پارلمانی این کشور نزدیک می شود و بحث ها در مجلس دوما داغ و رقابت شدید بین احزاب آغاز خواهد شد.

هشتمین انتخابات مجلس دومای روسیه روز 19 ماه سپتامبر 2021میلادی(28 شهریور ماه سال 1400) برگزار خواهد شد.

پوتین گفت که انتخابات فدرال روسیه اهمیت بسیار زیادی برای حل مسائل مربوط به اجرای طرح های ملی دارد که با هدف بهبودی وضع زندگی مردم روسیه اجرا می شوند.

رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که فعالیت شرکت های بزرگ اینترنتی و شبکه های اجتماعی (همچون گوگل و توییتر) چالش جدی برای روسیه هستند و ما شاهد بودیم که در این رابطه چه وضعی در آمریکا بوجود آمد.

وی اضافه نمود: اگر این شرکت ها در کشور خود این گونه رفتار می کنند آنها با توجه به اینکه خود را منحصر بفرد می دانند و برای خود حق انحصاری قائل هستند، در مورد دیگر کشورها چگونه اقدام خواهند کرد. ما باید از قبل در این مورد فکر کنیم.

پوتین همچنین گفت: می خواهند روسیه را مجبور کنند هزینه های دستیابی غرب به اهداف ژئوپلیتیک خود در اوکراین را بپردازد.

پوتین در این جلسه اضافه نمود: چرا همه چیز حول طرح نورد استریم 2 می چرخد؟ آنها می خواهند روسیه را وادار کنند هزینه های پروژه ژئوپلتیک اوکراین را بپردازد. همه مسئله اینست و در واقع، همه چیز ابتدایی و ساده است. ما مدتهاست که این را می فهمیم

رئیس جمهوری روسیه از جمله بستن پروژه های تلویزیونی روسیه در کشورهای بالتیک و تعطیل شدن شبکه های تلویزیونی روسیه در اوکراین را از جمله ابزارهای غرب برای دستیابی به اهداف ژئوپلیتیکی خوددر این حالت در رابطه با کشور ما نامید.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1623

به "پوتین: اجازه مداخله خارجی در انتخابات پارلمانی روسیه را نمی دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: اجازه مداخله خارجی در انتخابات پارلمانی روسیه را نمی دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید