پیشنهاد جایگاه خالی هیات مدیره باشگاه استقلال با یک فرد متمول!

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرنگاران، در چند سال اخیر تصمیم سازان در حوزه استقلال رویکرد به استفاده از افرادی در چرخه مدیریت این باشگاه داشتند که از تمکن بالای اقتصادی برخوردار بوده و شرایط خرج کردن از جیب خود را برای این باشگاه داشتند تا به این ترتیب فشار اقتصادی از روی نهادهایی که موظف به تامین منابع اقتصادی این باشگاه هستند کاسته گردد.

پیشنهاد جایگاه خالی هیات مدیره باشگاه استقلال با یک فرد متمول!

آخرین نمونه از این افراد، علی نامداری طرفدار متولی بود که اخیراً معین شده مبلغی بیش از 35 میلیارد تومان در فصل جابجایی برای آبی پوشان هزینه نموده و به وی وعده حضور در هیات مدیره باشگاه داده شده بود.

با اینکه این نوع انتخاب مدیران در هیات مدیره آبی پوشان در همه سالهای گذشته با شکست روبرو شده و کمکی به مجموعه استقلال ننموده است، اما به نظر می رسد این فرایند کماکان ادامه دارد و تصمیم سازان در این حوزه همچنان مایلند تا تنها جایگاه خالی هیات مدیره این باشگاه را به فردی بسپارند که ظرفیت هزینه کردن از جیب خود را برای این باشگاه داشته باشد.

در همین زمینه خبرنگاران کسب اطلاع کرد اخیراً نیز پیشنهاد تنها جایگاه خالی هیات مدیره استقلال به فرد دیگری پیشنهاد شده که از تمکن اقتصادی مناسبی برخوردار است که البته این فرد که از مدیران با سابقه ورزشی است از پذیرفتن این پیشنهاد خودداری نموده و حاضر نشده در قبال انجام هزینه صاحب کرسی هیات مدیره این باشگاه گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1469

به "پیشنهاد جایگاه خالی هیات مدیره باشگاه استقلال با یک فرد متمول!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد جایگاه خالی هیات مدیره باشگاه استقلال با یک فرد متمول!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید