گروه بندی رقابت های کوپا آمه ریکا 2020؛ قطر بار دیگر سر راه کی روش نهاده شد

به گزارش مجله سلنا، تیم های منطقه آمریکای جنوبی رقبای خود را در مرحله گروهی رقابت های کوپا آمه ریکای سال آینده شناختند.

گروه بندی رقابت های کوپا آمه ریکا 2020؛ قطر بار دیگر سر راه کی روش نهاده شد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، گروه بندی 10 تیم حاضر در منطقه آمریکای جنوبی و دو تیم میهمان برای شرکت در رقابت های کوپا آمه ریکای سال 2020 انجام شد.

دوره بعدی جام ملت های آمریکای جنوبی به صورت مشترک توسط آرژانتین و کلمبیا میزبانی می گردد. بر همین اساس مسئولان کنفدراسیون آمریکای جنوبی (کنمبل) تصمیم گرفته اند که مرحله گروهی این دوره از رقابت های را به شیوه ای متفاوت برگزار نمایند.

به منظور جلوگیری از سفرهای طولانی تیم ها میان کشورهای میزبان - کلمبیا (کشوری در شمال منطقه آمریکای جنوبی) و آرژانتین (جنوبی ترین کشور آمریکای لاتین) - 12 تیم حاضر در این رقابت که شامل دو میهمان یعنی قطر و استرالیا می شوند را در دو گروه قرار گرفته اند: گروه شمال و گروه جنوب.

در گروه A (جنوب) تیم های ملی آرژانتین، استرالیا، بولیوی، اروگوئه، شیلی و پاراگوئه حضور دارند و در گروه B (شمال) تیم های ملی کلمبیا، برزیل، قطر، ونزوئلا، اکوادور و پرو.

به این ترتیب تیم ملی کلمبیای تحت راهنمایی کارلوس کی روش بار دیگر در مرحله گروهی کوپا آمه ریکا با قطری ها روبه رو شدند. کلمبیایی ها در رقابت های کوپا آمه ریکای تابستان سال جاری که برزیل میزبان آن بود، در گروه B با قطر مصاف داشتند و این تیم را با نتیجه دووان زاپاتا شکست دادند. از هر یک از گروه ها 4 تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود می نمایند.

کوپا آمه ریکای سال 2020 روز 12 ژوئن (22 خرداد 99) با مصاف تیم های ملی آرژانتین و شیلی در استادیوم مانومنتال شهر بوئنوس آیرس آرژانتین شروع و فینال آن (21 تیر 99) در شهر بارانکیای کلمبیا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 564

به "گروه بندی رقابت های کوپا آمه ریکا 2020؛ قطر بار دیگر سر راه کی روش نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه بندی رقابت های کوپا آمه ریکا 2020؛ قطر بار دیگر سر راه کی روش نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید