ارتباط بی سازمان با طرفداران در باشگاه های بدسلیقه ایرانی (

به گزارش مجله سلنا، طرفداران در فوتبال ایران همیشه از باشگاه خود دور هستند و به جای طرفداران واقعی، لیدرها هر روز با باشگاه های ایرانی رابطه دارند.

ارتباط بی سازمان با طرفداران در باشگاه های بدسلیقه ایرانی (

به گزارش خبرنگاران ، رابطه باشگاه های ایرانی با طرفداران رابطه ای عجیب و نامنظم است، رابطه ای بی سازمان. باشگاه های ایرانی نه جشن رونمایی از پیراهن برگزار می نمایند (به غیر از چند مورد اخیر که نمایشی جالب و هیجان انگیز نداشت) و نه رابطه با طرفدار را در هیچ زمینه ای سازماندهی می نمایند.

روابط عمومی و کانون های طرفداری در باشگاه هرگز برنامه ای برای رابطه با طرفدار ندارند و عجیب است که بدون فعالیتی در این زمینه ها، فوتبال در ایران این همه طرفدار دارد. این یک شکل از علاقمندی سنتی به فوتبال در ایران است و هیچ رابطه منظم و سازمان یافته ای بین باشگاه و طرفدار شکل نگرفته.

اما حتی باشگاه های کوچک در فوتبال اروپا در این زمینه همیشه عملکردی روشن و حرفه ای دارند. ویدیوی دیدار بازیکنان و مربیان شارلروا با طرفداران شان را تماشا کنید. دیداری ساده و جذاب که پیوندهای عمیق بین طرفدار و باشگاه پدید می آورد. طرفداران در فوتبال ایران همیشه از باشگاه خود دور هستند و به جای طرفداران واقعی، لیدرها هر روز با باشگاه های ایرانی رابطه دارند. باشگاه های بدسلیقه ایرانی از برگزاری یک جشن یا دیدار ساده با طرفداران عاجزند و جشن های شان با حضور مدیران بالادستی و نمایندگان مجلس و چهره های دولتی برگزار می گردد تا از این نوع مراسم رابطه هایی تازه برای مدیران پیدا گردد. فوتبال اما جای دیگری ست، آنجا که طرفدار و باشگاه با هم دیدار می نمایند، ساده و جذاب، مثل همین ویدیو: دانلود

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 3

به "ارتباط بی سازمان با طرفداران در باشگاه های بدسلیقه ایرانی (" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتباط بی سازمان با طرفداران در باشگاه های بدسلیقه ایرانی ("

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید