استوکس بازیکن هفته، فغانی ناکام هفته

به گزارش مجله سلنا، هفته بیست و یکم لیگ برتر به خاتمه رسید و پرسپولیس به رغم تساوی مقابل نساجی همچنان در صدر جدول باقی ماند. در این هفته استوکس به عنوان بازیکن هفته انتخاب شد و فغانی به عنوان چهره ناکام هفته.

استوکس بازیکن هفته، فغانی ناکام هفته

قعرجدول مدعی ماندن ندارد!

-

رقابت درصدرجدول بسیارفشرده است. درست برخلاف آنچه درفصل هفدهم می دیدیم فصل هجدهم به عرصه ای داغ و حساس برای رقابت میان مدعیان قهرمانی لیگ شده است. فصل پیش پرسپولیس با خیال آسوده درصدرجدول یکه تازی می کرد اما حالا 5تیم شانس قهرمانی دارند وهیچ کس نمی تواند قهرمان این لیگ را برآورد کند. گرچه پرسپولیس درصدرجدول قراردارد اما شانس تیم های سپاهان، تراکتورسازی، استقلال و پدیده هم با صدرنشین لیگ کاملا برابراست. این وضعیت حرارت را درهفته های سرانجام لیگ به نقطه اوج خواهد رساند وباید دید درنهایت کدام تیم می تواند ازاین مسیرپرهیجان عبورکند وخود را به جام قهرمانی لیگ برساند. هراندازه که درصدرجدول شاهد رقابتی تنگاتنگ و حساس هستیم، درقعرجدول هیچ خبری ازحساسیت نیست و تیم های استقلال خوزستان وسپیدرود رشت بارخود را برای سقوط به لیگ یک بسته اند! تفاوت میان صدرجدول و قعرجدول بسیاراست درحالی که درسال های گذشته میان مدعیان ماندن درلیگ نیز رقابتی فشرده و تنگاتنگ برقراربود.

تیم هفته: ذوب آهن

-

پیروزی مقابل پدیده درمشهد تحت هرشرایطی کاردشواری است. گرچه منصوریان درجریان این بازی رفتارنامناسبی با خبرنگاران بومی داشت، اما تیم او درنهایت توانست بردی بزرگ را مقابل یکی ازمدعیان قهرمانی لیگ به دست آورد واندکی آسوده خاطرگردد. اینکه تصورکنیم ذوب آهن با این ظرفیت ها سقوط می کند ازبیخ و بن اشتباه است اما منصوریان هم کارساده ای برای ساختن این تیم ندارد وباید دید او هنربازگردادن ذوب به جمع مدعیان لیگ را دارد یا خیر؟!

مربی هفته: حسین فرکی

-

پیروزی پیکان دراهوازنگاه ها را متوجه حسین فرکی کرده است. مربی سردوگرم چشیده ای که حالا با پیکان به دنبال کسب موفقیت های تازه درفوتبال ایران است. تیم درهم شکسته ای که مجید جلالی تحویل حسین فرکی داده، اما باید بیش ازاین ترمیم گردد تا شاید برای فصل آینده به یکی ازمدعیان لیگ بدل گردد. هدف حسین فرکی هم همین است. ساختن پیکان برای فصل آینده و پدید آوردن تیمی متفاوت. آیا فرکی می تواند درهفته های آینده هم به عنوان مربی هفته انتخاب گردد؟ منتظرنتایج او می مانیم.

بازیکن هفته: آنتونی استوکس

-

بعدازهفته ها دوباره درترکیب تیم تراکتورسازی خوش درخشید و یکی ازارکان پیروزی تیمش لقب گرفت. استوکس دربازی مهم تیمش مقابل ماشین سازی یک گل زد ویک پاس گل داد وراه پیروزی دراین بازی را برای تیمش هموارکرد. بدون شک استوکس اگرتا سرانجام لیگ همین گونه آماده و تاثیرگذارباشد، تراکتورسازی می تواند جام قهرمانی را بالای سرببرد. استوکس درخط آتش تراکتورسازی مهره ای ارزشمند محسوب می گردد وسهم بسیاری درموقعیت کنونی تیمش دارد. شاید اگراو زمانی ازتراکتورنمی رفت اکنون تیمش درصدربود.

ناکام هفته: علیرضا فغانی

-

داوری عجیب علیرضا فغانی دربازی پرسپولیس مقابل نساجی هربیننده ای را به واکنش وا می داشت. فغانی درحالی که تجربیات زیادی درداوری جهان دارد ازپس این بازی برنیامد با قضاوت های عجیب و شک برانگیزخود مانع ازشکل گیری پیروزی سرخ ها شد. فغانی دردو صحنه که بازیکنان نساجی مرتکب خطای پنالتی شده بودند، تصمیم هایی برخلاف آنچه درمیدان بازی رخ داد اتخاذ کرد تا پرسپولیس ازرسیدن به بردی مهم محروم گردد. گرچه هیچ شکی درسلامت فغانی نیست اما او را باید به واسطه نمایش ضعیفش درهفته بیست و یکم ناکام ترین چهره هفته نامید.

تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر3-3-4

دروازه بان: مهردادطهماسبی(نفت مسجدسلیمان)

مدافعان میانی:سیاوش یزدانی(سپاهان)، حجت حق وردی(پیکان)

مدافعان کناری:محمدنادری(پرسپولیس)، دانیال اسماعیلی فر(تراکتورسازی)

هافبک ها: میثم فردوسی(سپیدرود)، امیرحسین حسین زاده(سایپا)، محمدمهدی نظری(نساجی)

مهاجمان: گونسالوس(استقلال)، کی روش استنلی(سپاهان)، ارسلان مطهری(ذوب آهن)

2

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 128

به "استوکس بازیکن هفته، فغانی ناکام هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استوکس بازیکن هفته، فغانی ناکام هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید