المهندی: قطر به دنبال ایفای نقش خود در مدیریت فوتبال آسیا و بین الملل است

به گزارش مجله سلنا، نامزد قطری ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا ابراز امیدواری کرد بر مسند این کرسی قرار بگیرد.

المهندی: قطر به دنبال ایفای نقش خود در مدیریت فوتبال آسیا و بین الملل است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه الرایه قطر، سعود المهندی با قدردانی از فدراسیون فوتبال قطر به خاطر حمایت همه جانبه او از برای نامزدی ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا امیدوار است با توجه به تجارب مدیریتی گرانبهایی که دارد در این انتخابات به پیروزی رسد، البته او معتقد است همه چیز برای رسیدن به این موفقیت و تاثیرگذاری مثبت آن روی فوتبال قطر بستگی به انتخابات خواهد داشت.

نامزد قطری ریاست کنفدراسیون فوتبال قطر همچنین گفت: حمایت های فدراسیون فوتبال قطر و مقا م های این کشور می تواند یاری بزرگی برای من در ادامه ایفای نقش آسیایی و بین المللی باشد. آرزو می کنم در انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا پیروز شویم و بدون شک برای توسعه فوتبال این قاره همچنان کار خواهم کرد. این پیروزی می تواند انعکاس مثبتی نیز برای فوتبال قطر به دنبال داشته باشد. ما به میزبانی از جام جهانی 2022 افتخار می کنیم و البته که می خواهیم قطر نقش خود را در مدیریت ارشد فوتبال آسیا و بین الملل ایفا نماید.

سعود المهندی در انتخابات ماه آوریل سال 2019 میلادی با شیخ سلمان، رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا که از سال 2013 میلادی عهده دار این سمت است و محمد خلفان الرمیثی از امارات رقابت خواهد نمود. المهندی هم اکنون نایب رئیس فدراسیون فوتبال قطر و کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 73

به "المهندی: قطر به دنبال ایفای نقش خود در مدیریت فوتبال آسیا و بین الملل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المهندی: قطر به دنبال ایفای نقش خود در مدیریت فوتبال آسیا و بین الملل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید