جذبه فغانی یا اصلاح روزبه؟

به گزارش مجله سلنا، به یاد بیاورید صحنه ای را که فغانی با چهره سرد و خشن خود به طرف روزبه چشمی رفت تا کارت زرد را جلوی چشم این بازیکن بگیرد، اما واکنش دور از ذهن روزبه خنده را روی لب فغانی آورد.

جذبه فغانی یا اصلاح روزبه؟

به گزارش خبرنگاران ، به طرف روزبه چشمی می رود با همان چهره خشک و سگرمه های در هم کشیده اما با صحنه عجیبی روبرو می شود و همین مساله او را وادار به خنده می نماید. یک لحظه به یاد بیاورید صحنه ای را که فغانی با چهره سرد و خشن خود به طرف روزبه چشمی رفت تا کارت زرد را جلوی چشم این بازیکن بگیرد، اما واکنش دور از ذهن روزبه خنده را روی لب فغانی آورد.

چشمی دستش را بالا آورد و با حالتی به تصمیم داور احترام گذاشت، درست سبکی که چشم بادامی ها احترام می گذارند. همین رفتار متفاوت لبخند را به لب داور بازی آورد.باید فغانی باشی تا وقتی با دست به سینه بازیکن می کوبی هیچ واکنشی نشان ندهد. در صحنه ای که علی کریمی و شجاع خلیل زاده قبل از خطای روزبه با هم درگیر شدند،فغانی هم لباس دو بازیکن را کشید و هم با دست به سینه کریمی کوبید تا او کنار برود، اما هر دو بازیکن کوچکترین اعتراضی به این داور نکردند، چون فغانی به پشتوانه بازی های بزرگی که سوت زده، اسم و رسم بزرگی پیدا نموده است و بازیکنان به خود اجازه نمی دهند با او مشاجره نمایند این مساله هم کار را برای او راحت می نماید، البته به این بخش از ماجرا کاری نداریم که اسم فغانی باعث می شود بازیکن اجازه هیچ گونه مشاجره ای را با او به خود ندهد، موضوع احترام چشمی و پذیرفتن بی چون و چرای تصمیم داور توسط این بازیکن به ماجراهای قبل از دربی برمی شود.

روزبه چشمی در بازی برگشت با السد در پی رفتار بچه گانه و اعتراضش به داور اخراج شد و همه او را عامل اصلی صعود نکردن استقلال به مرحله بعد می دانستند، اتفاقی که روزبه را برای روزها به انزوا بردو حتی گفته می شد در بازی دربی هم او غایب بزرگ استقلال است، اما فشارهای این چند وقت اخیر و همان گوشه نشینی ها تجربه خوبی شد تا این بازیکن در رفتار خود تجدید نظر کند. رفتار چشمی منهای رو در رویی با داور بزرگ ایران دلیل بزرگ تری به نام تجربه داشت. البته اگر این رفتار و درس عبرت دریافت ها مقطعی نباشد و بازیکنانی مثل چشمی یاد بگیرند اعتراض به داور ننمایند.

390-10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 18

به "جذبه فغانی یا اصلاح روزبه؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذبه فغانی یا اصلاح روزبه؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید