رد لایحه بودجه، سیگنال منفی به جامعه است

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرنگاران، در جلسه علنی نوبت عصر روز شنبه مجلس اردشیر نوریان نماینده مردم شهرکرد در موافقت با کلیات لایحه بودجه، گفت: درآمدهای نفتی در بودجه سال 98 به 21 میلیون دلار کاهش یافته، بنابراین وابستگی بودجه به نفت نیز کاهش می یابد.

رد لایحه بودجه، سیگنال منفی به جامعه است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روند کلیه آنالیز لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق رو به افزایش بوده، بنابراین کمیسیون معتقد است درآمدهای بودجه قابل تحقق است.

وی خطاب به نمایندگان گفت: چرا نمی خواهید مسئولیت جراحی مالی را بپذیرید؟ چرا مجلس به عنوان منتخبان ملت، پیش قدم جراحی مالی نمی گردد؟ چندین بار است در خصوص اصلاح نرخ حامل های انرژی، پیشنهاداتی ارائه شده که در مجلس به تصویب نرسیده است.

نوریان گفت: دولت و مجلس در کمیسیون تلفیق سخت ترین لایحه بودجه را تنظیم کردند و کوشش زیادی انجام شد تا لایحه بودجه بالانس و تنظیم گردد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کشور در حال جنگ تمام عیار مالی است؛ باید اصلاحات لازم را انجام داد. رد لایحه بودجه، سیگنال منفی به جامعه است.

وی اضافه کرد: لایحه بودجه توجه ویژه ای به معیشت مردم، تأمین کالاهای اساسی و افزایش 20 درصدی حقوق و دستمزدها داشته است.

نوریان حمایت از اقشار آسیب پذیر، افزایش وام ازدواج به 30 میلیون تومان، همسان سازی حقوق بازنشستگان و توجه به نوسازی مدارس را از نقاط قوت بودجه سال 98 خواند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 116

به "رد لایحه بودجه، سیگنال منفی به جامعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد لایحه بودجه، سیگنال منفی به جامعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید