طرح مفهومی جدیدترین خودرو الکتریکی خودران مرسدس بنز رونمایی شد ، ترکیبی چشم نواز از فناوری و زیبایی

به گزارش مجله سلنا، گروه خودروسازی مرسدس بنز از جدیدترین طرح مفهومی خودرو الکتریک خودران خود رونمایی کرد. این طرح مفهومی با استقبال شدید علاقه مندان به خودرو در نمایشگاه CES2019 روبرو شده است.

طرح مفهومی جدیدترین خودرو الکتریکی خودران مرسدس بنز رونمایی شد ، ترکیبی چشم نواز از فناوری و زیبایی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، خودروجدید مرسدس بنز دارای قطعاتی قابل تعویض است که می تواند افراد و محموله ها را بر حسب احتیاج کاربر به راحتی حمل کند.

نمایشگاهCES همیشه پر از وسایل نقلیه الکتریکی و خودران است، خودروهایی که امید است آینده حمل و نقل را نجات دهند، اما جدیدترین مفاهیم طراحی شده اند که هم انسانها و هم کالاها را منتقل نمایند. مرسدس بنز این مسئله را با جدیدترین طرح مفهومی خود به زیباترین شکل انجام داده است.

این طرح کهUrbanetic نام دارد می تواند به شکل کاملا مستقل و بی احتیاج از هیچ نوع دخالت راننده کار کند. جالب است بدانید تغییر بخش جابه جایی مسافر و کالا در این خودرو با فشردن یک دکمه ساده امکان پذیر است. بخش انتقال دهنده افراد دارای 12 جایگاه است و پنجره های متعددی دارد. یکی از این پنجره ها، پنجره ای بزرگ است که به شکل پانوراما طراحی شده است و توسط صفحه نمایشLED است. جایگاه های این خودرو را می توان به شکل دایره تغییر حالت داد یا جایگاه های پشتی را به شکل دو طبقه چید.

Urbanetic به گزارشات ترافیکی متصل است و می تواند رویدادهای محلی را نظارت کند. افزون بر این افراد داخل خودرو می توانند به راحتی با افراد بیرون از خودرو ارتباط برقرار نمایند. افزون بر این ها، Urbanetic می تواند عابران پیاده را پیش از این که حتی از پیاده رو خارج شوند رصد کند.

طراحی این خودرو باعث شده خودروی مذکور یک مورد ویژه و استثنایی برای مسافرت باشد چرا که ترکیبی است از خودرو، مینی ون، خودرو حمل کالا و البته یک پلتفرم مستقل و هوشمند برای سازماندهی سفرها.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 91

به "طرح مفهومی جدیدترین خودرو الکتریکی خودران مرسدس بنز رونمایی شد ، ترکیبی چشم نواز از فناوری و زیبایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح مفهومی جدیدترین خودرو الکتریکی خودران مرسدس بنز رونمایی شد ، ترکیبی چشم نواز از فناوری و زیبایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید