قهرمان کشتی جوانان دنیا: سطح مسابقات فراتر از انتظار بود

به گزارش مجله سلنا، عباس فروتن پس از کسب مدال طلای قهرمانی رقابتهای جوانان دنیا به خبرنگاران به اسلواکی گفت: در وهله اول باید به این نکته اشاره نمود که تیم ما از ابتدا با بدشانسی روبرو شد و به قرعه های بسیار سختی برخورد کرد.

قهرمان کشتی جوانان دنیا: سطح مسابقات فراتر از انتظار بود

وی توضیح داد: من پس از استراحت در دور اول با حریفی از ترکیه کشتی گرفتم و توانستم 10 بر صفر او را شکست دهم و سپس حریفی از هند را شکست دادم. بدین ترتیب به نیمه نهایی و حریف روسی رسیدم که واقعا سخت ترین کشتی من در این تورنمنت بود خوشبختانه با توجه به بررسی دقیق این حریف توسط رسول خادم توانستم به خوبی از پس اوف بر آیم و به فینال صعود کنم.

فروتن در ادامه گفت: در فینال هم توانستم حریف قزاق را شکست دهم به قهرمانی برسم. البته خوشحالم که توانستم دل مردم را شاد کنم و افتخاری برای کشورم بدست آورم.

وی در خاتمه گفت: من نخستین سال حضورم در رده جوانان را طی می کنم و قول می دهم با کوشش و تمرین فراوان در آینده حتی در رده بزرگسالان هم به بهترین نتایج برسم.

به گزارش خبرنگاران، تیم ایران با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز به مقام سومی رقابت های کشتی آزاد جوانان دنیا در اسلواکی دست پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 15

به "قهرمان کشتی جوانان دنیا: سطح مسابقات فراتر از انتظار بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان کشتی جوانان دنیا: سطح مسابقات فراتر از انتظار بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید