مقابله با آسیب های اجتماعی پیشوا نیازمند کار علمی و پژوهشی است

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرنگاران، حسین عباسی عصر شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان پیشوا گفت: این جلسه با توجه به نقشی که در تحقق سیاست های حوزه جوانان دارد از حساسیت ویژه ای برخوردار بوده و جدیت و اهتمام خاصی را می طلبد تا بتوان برای پیشبرد امورات مدنظر به درستی تصمیم سازی و تصمیم گیری کرد.

مقابله با آسیب های اجتماعی پیشوا نیازمند کار علمی و پژوهشی است

وی به لزوم تعامل و هم افزایی اعضای ستاد تأکید کرد و گفت: حوزه جوانان آن قدر گسترده است که پیگیری امورات آنان علاوه بر اداره ورزش و جوانان، متوجه دستگاه های مختلف در قالب ستاد ساماندهی امور جوانان است و اداره ورزش و جوانان به تنهایی نمی تواند در این زمینه کاری از پیش ببرد.

عباسی حضور نمایندگان مجمع مشورتی جوانان را در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان ضروری دانست و اظهار داشت: باید با کار گروهی، تعامل و هم افزایی گام های اساسی و در خور شأنی برای تأمین نیازهای جوانان و پیشبرد سیاست های مدنظر در این حوزه برداریم.

فرماندار اضافه نمود: همان طور که مسئولان رده بالای نظام توجه ویژه ای به قشر جوان دارند از مسئولان شهرستان نیز انتظار می رود کوشش نمایند تا امورات جوانان شکل اجرایی به خود بگیرد و این جز با همکاری، تعامل و جدیت اعضای ستاد و بهره گیری از ظرفیت خود جوانان شهرستان امکان پذیر نیست.

وی به ضرورت فراهم سازی زمینه اشتغال در شهرستان تأکید کرد و ادامه داد: برنامه هایی که برای توسعه اشتغال در شهرستان ارائه و دنبال می گردد باید فراگیر بوده و تمهیدات آن ازجمله فراهم سازی سرمایه گذاری، اعطای تسهیلات بانکی به جدیت پیگیری و دنبال گردد.

عباسی با اشاره به هفته فرهنگی شهرستان پیشوا گفت: در این هفته باید با برنامه ریزی های منسجم، هماهنگ و کارشناسی شده و تدارک برنامه های مطلوب و اثربخش با همکاری سایر دستگاه ها به طور ویژه به مباحث اجتماعی و فرهنگی شهرستان پرداخته گردد تا بتوان بخشی از دغدغه های موجود را رفع کرد.

عباسی با اشاره به مقوله آسیب های اجتماعی گفت: پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند انجام کار علمی و کارشناسی شده و مستلزم ورود جدی اداره بهزیستی با یاری سایر دستگاه ها ازجمله آموزش وپرورش است تا با انجام پژوهش های علمی بتوان تصمیمات منطقی و اثرگذاری را در این حوزه اتخاذ کرد.

فرماندار پیشوا بیان داشت: پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند کار علمی، پژوهشی است تا بتوان تصمیمات و راهکارهای منطقی و اثرگذاری را در این حوزه اتخاذ کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 67

به "مقابله با آسیب های اجتماعی پیشوا نیازمند کار علمی و پژوهشی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابله با آسیب های اجتماعی پیشوا نیازمند کار علمی و پژوهشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید