کمبود بازیکن داریم، از طرفداران انتظار بیشتری داشتیم

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرنگاران، سیامک نعمتی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر نود ارومیه از مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم یک مرحله بالاتر برویم . حالا باید منتظر دیدار بعدی در جام حذفی باشیم.

کمبود بازیکن داریم، از طرفداران انتظار بیشتری داشتیم

وی اضافه نمود: متاسفانه برای دیدار برابر السد کمبود بازیکن داریم. امروز هم کمیابی نیا مصدوم شد و یک مصدوم دیگر به جمع مصدومان ما اضافه شد.

نعمتی ادامه داد: شرایط برای ما سخت شده است. السد تیم ضعیفی نیست که به راحتی بتوانیم آن را شکست دهیم اگر چه ما کوشش خود را می کنیم اما باید به واقعیت ها هم توجه کنیم.

هافبک پرسپولیس گفت: انتظار ما از هواداران بیشتر بود. فکر می کردیم که استادیوم را پر نمایند اما آنها انگار این بازی را خیلی ساده می دانستند و تماشاگر زیادی به استادیوم نیامد. هواداران ما باید بدانند هر بازی برای پرسپولیس مهم است و باید حضور پررنگی در استادیوم داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که خیلی ها از الان پرسپولیس را در لیگ قهرمانان، قهرمان می دانند، گفت: این یک تصور اشتباه است. ما هنوز یک بازی سخت مقابل السد داریم. بنابراین نمی توانیم خود را قهرمان لیگ قهرمانان بدانیم. اگر می خواهیم به این مهم دست پیدا کنیم باید کوشش کنیم تا بتوانیم به این موفقیت دست پیدا کنیم.

نعمتی در خاتمه اظهار داشت: امروز که هواداران به استادیوم نیامدند اما امیدوارم روز سه شنبه حضور پررنگی در استادیوم داشته باشند تا بتوانیم با حمایت آنها به فینال لیگ قهرمانان دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 40

به "کمبود بازیکن داریم، از طرفداران انتظار بیشتری داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود بازیکن داریم، از طرفداران انتظار بیشتری داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید