کناره گیری مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی با تداوم مسائل اقتصادی

به گزارش مجله سلنا، مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی از سمت خود استعفا داد.

کناره گیری مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی با تداوم مسائل اقتصادی

به گزارش خبرنگاران، میلاد رفیع نیا مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی و برادر محمد رفیع نیا مالک باشگاه، ظهر امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه ای که در زیر آمده، از سمت خود استعفا داد.

مردم شریف و گرانقدر بندر انزلی

با سلام و احترام؛

بی شک قلب همه ما انزلیچی ها به عشق ملوان می تپد. ملوانی که نقطه عطفی است تا همه ما در هر گروه سنی را به اتفاق، متحد نموده و همصدا نامش را در تمامی میادین ورزشی، فریاد می زنیم.

خدای را شاکرم که به بنده فرصت خدمتگزاری به تیم محبوب شهرمان داده شد و در این مدت از هیچ کوششی فروگذار ننموده و تمام کوشش خود را برای خروج از بحران حاکم بر این تیم باسابقه شهرمان، به کار بستم و هم اینک با توجه به اینکه مسائل تا حدودی برطرف شده، وضعیت تیم روبه بهبود است. فرصت را مغتنم می شمارم تا عرصه را برای حمایت های دیگر عزیزان از این تیم مردمی فراهم آورم.

ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد حضرات، کادرفنی زحمتکش، بازیکنان باغیرت و طرفداران باتعصب، باوفا و همواره پشتیبان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، بدینوسیله استعفای خود از مدیریت عاملی باشگاه فرهنگی، ورزشی ملوان بندرانزلی را تقدیم حضورتان می کنم.

آرزوی قلبی من، پرواز دوباره قوی سفید انزلی و اقتدار این تیم لایق در تمامی عرصه های ورزشی است.

ارادتمند

میلاد رفیع نیا

اسفندماه 1397

باشگاه ملوان در هفته های اخیر با مسائل اقتصادی فراوانی روبرو بوده و زمزمه هایی مبنی بر واگذاری باشگاه به گوش می رسد. همچنین پس از پیروزی تیم ملوان بندر انزلی مقابل شهرداری تبریز، یکی از طرفداران ملوان به اعضای تیم پاداش پرداخت نموده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 129

به "کناره گیری مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی با تداوم مسائل اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کناره گیری مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی با تداوم مسائل اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید