اتحادیه اروپا یکسان سازی شارژرها را تصویب کرد

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، قانونگذاران مجلس اتحادیه اروپا رأی به تصویب قانون جدیدی داده اند که به موجب آن فراوری نمایندگان دستگاه های الکترونیکی باید استاندارد خاصی برای کابل های شارژ رعایت نمایند.

اتحادیه اروپا یکسان سازی شارژرها را تصویب کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تورهای ایتالیا بهار 99 همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

مجلس اروپا از کمیسیون اتحادیه اروپا (سازمان تهیه قوانین در این منطقه) درخواست کرد تا تضمین گردد مصرف نمایندگان مجبور نمی شوند با هر بار ارتقای موبایل های خود یک شارژر جدید بخرند.

این کمیسیون مهلت کوتاهی برای تنظیم این قوانین دارد. این در حالی است که قانونگذاران می خواهند این قوانین حداکثر تا ماه ژوئیه تنظیم گردد.

مجلس اتحادیه اروپا همچنین به این کمیسیون دستور داده تا شارژرهای بی سیم و همچنین تأثیرگذاری آنها برکاهش زباله های الکترونیکی را نیز در نظر بگیرد. همچنین از کمیسیون اتحادیه اروپا خواسته شده تا راهی برای جمع آوری و بازیافت کابل ها و شارژرهای بیشتری بیابد.

در بیانیه اتحادیه اروپا آمده است: اکنون نیازی مبرم به اقدام قانونی اتحادیه اروپا وجود دارد تا از میزان زباله های الکترونیکی کاسته و به مشتریان آموخته گردد گزینه هایی را انتخاب نمایند که از محیط زیست محافظت می نماید.

البته قانون گذاران به طور دقیق استانداردهای شارژر برای فراوری نمایندگان را اعلام نکرده اند. اما با توجه به فراگیر شدن یو اس بی-سی این کمیسیون احتمالاً به سمت استاندارد نسبتاً جدید متمایل گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 629

به "اتحادیه اروپا یکسان سازی شارژرها را تصویب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا یکسان سازی شارژرها را تصویب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید