اسکوچیچ: وقت آن است که بزرگ فکر کنیم، برای کارهای بزرگی در ایران هستم

به گزارش مجله سلنا، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که مسئول صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2022 است و می خواهد کارهای بزرگی انجام دهد.

اسکوچیچ: وقت آن است که بزرگ فکر کنیم، برای کارهای بزرگی در ایران هستم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مطلبی نوشت: دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی پس از مراجعت به ایران فعالیت هایش را متوقف نکرده است.

در شرایطی که تیم ملی در رقابت های انتخابی آسیا برای حضور در جام جهانی قطر 2022 و جام ملت های آسیا چین 2023 با چالش بزرگی روبه روست، اسکوچیچ پیش از آغاز دوباره رقابت های گروه C در ماه اکتبر، مشغول بررسی شرایط بازیکنان است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخش دیگری از این مطلب آورده است: اسکوچیچ برای پیروزی در چهار مسابقه آینده تیم ملی و صعود به مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر مصمم است که بهترین بازیکنان را در اختیار داشته باشد.

اسکوچیچ در این باره گفت: از زمانی که به ایران بازگشتم، برای نظارت بر بازیکنان در مسابقات لیگ شرکت کرده ام. من به تماشای مسابقات ادامه می دهم تا بازیکنان بیشتری را ببینم.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: درست است که اوضاع در گروه ما خوب نیست، اما در حال تجزیه و تحلیل عملکرد خود هستیم تا بهترین راه را در آینده بیابیم. می خواهم کارهای بزرگی را در اینجا انجام دهم و به هواداران قول بدهم که شرایط با گذشته متفاوت خواهد بود. من از خودم انتظار بیشتری دارم و می دانم که همه ایرانی ها انتظار دارند که در جام جهانی 2022 صعود کنند. من مسئول آن هستم، به همین دلیل اینجا هستم. می دانم که حضور در جام جهانی برای مردم ایران بسیار مهم است.

اسکوچیچ افزود: وقت آن است که بزرگ فکر کنیم. ایران کشوری مهم در آسیاست و ما باید تمام تلاش خود را به کار بگیرم تا راه پیشرفت از گروه خود را هموار کنیم. ما باید ایده های خوبی داشته باشیم. در این زمان، ما به پشتیبانی نیاز داریم و باید تمام انرژی خود را متمرکز کنیم تا کارمان تمام شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1070

به "اسکوچیچ: وقت آن است که بزرگ فکر کنیم، برای کارهای بزرگی در ایران هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ: وقت آن است که بزرگ فکر کنیم، برای کارهای بزرگی در ایران هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید