اعطای مجوز پرواز آزمایشی به تاکسی هوایی خودران اهانگ 216 در قلب اروپا

به گزارش مجله سلنا، کمپانی اهانگ به دنبال پرواز آزمایشی پیروز مدل 216 با دو مسافر در ماه گذشته به پیروزیت اخیر و مجوز دست پیدا نموده است.

اعطای مجوز پرواز آزمایشی به تاکسی هوایی خودران اهانگ 216 در قلب اروپا

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، شرکت چینی اهانگ می خواهد تاکسی هوایی خودران خود به نام اهانگ 216 را در سراسر دنیا به پرواز درآورد و حالا مجوز پرواز آزمایشی در اتریش گرفته است.

از زمان نمایش این تاکسی هوایی مجهز به چندین روتور در سال 2018، اهانگ کوشش های خود را افزایش داده تا بتواند این وسیله نقلیه هوایی خودران را در آسمان کشورهای مختلف آزمایش کند.

در کنار تعهد برای ساخت یک ترمینال توریستی برای تاکسی هوایی خود در شهر هیژو در استان گوانگشی چین و همچنین راه اندازی یک پروژه توریسم هوایی در هتل LN Garden در منطقه نانشا چین، تا به امروز پروازهای آزمایشی در ایالات متحده آمریکا، کره جنوبی و دبی انجام داده است.

حالا سازمان هواپیمایی اتریش برای پروازهای آزمایشی به اهانگ چراغ سبز نشان داده. برای اولین بار این تاکسی هوایی در اتحادیه اروپا و نه قاره اروپا برای بلندمدت پرواز خواهد نمود. این کمپانی توانسته بود در ماه مارس مجوز پروازهای عملیاتی برای تست های بلندمدت را در نروژ بگیرد.

این کمپانی به دنبال پرواز آزمایشی پیروز مدل 216 با دو مسافر در ماه گذشته به پیروزیت اخیر و مجوز دست پیدا نموده است. تاکسی هوایی اهانگ ماه گذشته میلادی توانست با وجود دمای پایین و همچنین سرعت بالای باد، چندین دقیقه در زانکت مارتین این اینکرایس پرواز کند و با پیروزیت فرود بیاید.

اهانگ 216 از 16 روتور مستقل بهره می برد که به صورت جفتی روی 8 بازو اطراف کابین قرار گرفته اند. این تاکسی هوایی خودران می تواند به حداکثر سرعت 130 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و با هربار شارژ می توان با آن 21 دقیقه پرواز کرد.

دریافت مجوز پرواز در اتریش به همراه همکاری استراتژیک با FACC AG، به این کمپانی چینی اجازه می دهد فناوری خود را به رگولاتورها، مشتریان و همچنین شرکایش نشان دهد و از عملکرد آن اطلاع پیدا نمایند. انتظار می رود کمتر از یک دهه آینده بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا میزبان تاکسی های هوایی باشند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1324

به "اعطای مجوز پرواز آزمایشی به تاکسی هوایی خودران اهانگ 216 در قلب اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای مجوز پرواز آزمایشی به تاکسی هوایی خودران اهانگ 216 در قلب اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید