بازی استقلال و آلومینیوم در آستانه لغو شدن؟

به گزارش مجله سلنا، در حالی که تیم های استقلال و آلومینیوم اراک قرار است روز دوشنبه در استادیوم آزادی با هم بازی نمایند شایعاتی مبنی بر تعطیلی تهران به دلیل آلودگی هوا طرح شده است.

بازی استقلال و آلومینیوم در آستانه لغو شدن؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، استقلال و آلومینیوم طبق برنامه سازمان لیگ دوشنبه باید در استادیوم آزادی به مصاف هم بروند و سه شنبه هم در همین استادیوم پرسپولیس میزبان سپاهان است. سازمان لیگ به دلیل فشردگی بازی ها چاره ای جز برگزاری پشت سر هم بازی های خانگی استقلال و پرسپولیس نداردو با کوشش فراوان پیروز شد استادیوم آزادی را راضی کند دو روز پشت سر هم در زمین اصلی این مجموعه، بازی برگزار گردد. اما حالا یک دردسر جدید برنامه لیگ را تهدید می نماید.

در حالی که روز دوشنبه تهران باید میزبان بازی استقلال - آلومینیوم باشد محتمل است به دلیل آلودگی هوا پایتخت دو روز تعطیل گردد. تعطیلی احتمالی روز های یکشنبه و دوشنبه روی برنامه لیگ تاثیر می گذارد. اگر امروز عصر استانداری خبر تعطیلی رسمی یکشنبه و دوشنبه را اعلام کند، سازمان لیگ اجازه برگزاری بازی استقلال - آلومینیوم را ندارد. در شرایط عادی سازمان لیگ می توانست این بازی را یک روز دیرتر برگزار کند اما از آن جایی که سه شنبه پرسپولیس در آزادی میزبان سپاهان است احتمال تعویق یک روزه بازی استقلال - آلومینیوم وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1436

به "بازی استقلال و آلومینیوم در آستانه لغو شدن؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی استقلال و آلومینیوم در آستانه لغو شدن؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید