با جزییات و پیشرفت های فیفا 23 آشنا شوید؛ تاریخ انتشار بازی اعلام شد

به گزارش مجله سلنا، عناوین فیفا (FIFA) حدود 30 سال در دنیای بازی های ویدئویی سابقه دارند. حال آخرین شماره از این مجموعه به نام فیفا 23 پاییز سال جاری عرضه خواهد شد. این بازی آخرین عنوان فوتبالی شرکت الکترونیک آرتز با نام فیفا خواهد بود. همینطور اینکه قرار است برترین و طبیعی ترین تجربه را در اختیار شما قرار دهد.

با جزییات و پیشرفت های فیفا 23 آشنا شوید؛ تاریخ انتشار بازی اعلام شد

فیفا 23 برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی از کراس پلی (Cross Play) پشتیبانی خواهد نمود. به همین علت شما می توانید با دوستان خود روی پلتفرم های دیگر نیز فیفا را تجربه کنید. فیفا 23 نوآوری های بسیاری داشته و مشابه هیچ یک از عناوین ساخته شده در سبک فوتبال در دنیای گیمینگ نیست.

فیفا 23 رشد الکترونیک آرتز را در طول این مدت نشان می دهد. به علت اینکه کامل ترین عنوان مجموعه فیفا بوده و از هر لحاظ نسبت به بازی قبلی بهتر است. نکته مهم این بازی اضافه شدن فوتبال زنان و جام جهانی زنان است. به همین علت است که فیفا 23 کامل ترین بازی فوتبالی ساخته شده در تاریخ عناوین ورزشی است.

بازی از همواره واقعی تر است

یکی از اهداف اصلی الکترونیک آرتز طبیعی تر کردن بازی است. به همین علت این شرکت سیستم هایپرموشن 2 (HyperMotion 2) خود را ارتقاء داده است. این سیستم برای ضبط حرکات بازیکنان استفاده می گردد. حال این سیستم از همواره پیشرفته تر شده و به واقعیت نزدیک تر است. هایپرموشن 2 بیش از 6000 انیمیشن تازه را به بازی اضافه نموده است. همه حرکات بازیکنان آنقدر طبیعی شده که شما فراموش خواهید کرد که در حال تجربه یک بازی هستید.

هایپرموشن 2 به الکترونیک آرتز یاری زیادی نموده است. فیفا 23 دارای سیستم واقعیت افزوده (Augmented Reality) برای بازپخش اتفاقات داخل زمین است. همین باعث خواهد شد تا شما بیشتر درگیر بازی بشوید. فضای بازی نیز بهبود زیادی نسبت به قبل داشته است. برای مثال زمین های فوتبال از همواره طبیعی تر شده و تشویق کننده ها نیز بسیار واقعی تر واکنش نشان خواهند داد.

به طور کلی فیزیک بازی نیز نسبت به نسخه های قبلی بهبود زیادی داشته است. یکی از مثال های این مورد حضور فوتبال زنان است که بدون تکنولوژی هایپرموشن 2 امکان پذیر نبود. بازی فیفا 23 بیش از 19000 بازیکن، 700 تیم، 100 ورزشگاه و 30 لیگ خواهد داشت. به همین علت بزرگ ترین عنوان ساخته شده در این مجموعه است.

کنترل شما روی بازیکنان بیشتر است

یکی دیگر از اهداف الکترونیک آرتز این است که گیمرها کنترل بیشتری روی بازیکنان داشته باشند. با مکانیک های تازه افزوده شده به بازی، شما کنترل بیشتری روی پاس، گل و حرکات بایکنان خود خواهید داشت. به طور کلی سیستم های شوت تغییر نموده که باعث می گردد به واقعیت بیشتر نزدیک گردد. البته این سیستم از قبل ریسکی تر است اما پاداش بهتری دارد.

سیستم ضربه آزاد، پنالتی و کرنر نیز دستخوش تغییرات زیادی شده و طبیعی تر شده است. این اتفاقات به وسیله موتور فیزیکی تازه بازی میسر شده است. به همین علت فیفا 23 از همواره عمیق تر بوده و کنترل بازیکنان به شما حس خوبی را القا خواهد نمود.

حالت های زیادی به بازی افزوده شده است

حال این پیشرفت های داخل بازی باید در جایی به کار برده شوند. فیفا 23 دارای حالت های بسیاری است که شما می توانید آن ها را تجربه کنید. در این حالت های مختلف شما می توانید توانایی های گرافیکی و مکانیکی بازی را تست کنید. یکی از این حالت ها فیفا آلتیمیت تیم (FUT) است. شما می توانید تیم خود را با اسطوره های فوتبال بسازید. سیستم Chemistry بازی نیز به طور کامل تازه شده است تا این بازیکنان ارتباط بهتری با یکدیگر داشته باشند. حالت کلاسیک نیز تغییر زیادی نسبت به قبل داشته که آزادی عمل بیشتری به بازیکنان می دهد.

بخش جام جهانی نیز به فیفا 23 اضافه شده است. شما می توانید هر تیمی که دوست دارید را انتخاب نموده و در جام جهانی قطر 2022 شرکت کنید. جام جهانی زنان 2023 استرالیا و نیوزلند نیز به بازی اضافه شده تا تجربه شما به کامل ترین حالت ممکن باشد.

اگر شما در مجموعه فیفا تازه کار هستید، مرکز تمرین (Training Center) به بازی اضافه شده است. در این بخش شما به طور کامل حرکات مختلف را تمرین نموده و چالش های خاصی را به سرانجام می رسانید. با اینکار مهارت شما نیز در بازی بیشتر خواهد شد. حالت های دیگر مثلا ولتا (Volta)، پرو کلابز (Pro Clubs) و کرییر مود (Career Mode) در بازی حضور دارند تا شما از فیفا 23 خسته نشوید.

قسمت کرییر مود به شما اجازه خواهد داد تا بازیکن مورد علاقه خود را بسازید. همینطور اینکه شما می توانید بازی هایی را تجربه کنید که در گذشته در فیفا وجود نداشتند.

کراس پلی شما را به پلتفرم های دیگر متصل خواهد نمود

فیفا 23 نسبت به گذشته پیشرفت بسیار زیادی داشته است. به همین علت شما قطعاً می خواهید سطح رقابت را بالاتر ببرید. اینجاست که برای اولین بار در مجموعه فیفا، کراس پلی در شماره 23 وجود دارد. شما می توانید تا پلتفرم های دیگر این بازی را تجربه نموده و از رقابت لذت ببرید. البته این قابلیت تنها برای حالت یک نفر علیه یک نفره ساخته شده است.

مجموعه فیفا از سال آینده نامش تغییر خواهد نمود. این اتفاق هم به علت مشکلاتی بود که میان فیفا و الکترونیک آرتز پیش آمد. با اینحال فیفا 23 کامل ترین عنوان ساخته شده در این مجموعه است. قابلیت های افزوده شده به این بازی شما را مجذوب خواهد نمود. همینطور اینکه با توجه به تجربه واقعی ای که فیفا 23 در اختیار شما قرار خواهد داد، قطعاً رقابت نیز لذت بخش تر خواهد شد.

بازی فیفا 23 در تاریخ 8 مهر (30 سپتامبر) برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد.

می توانید در ادامه تریلر رونمایی FIFA 23 را ببینید.

منبع: Blog.Playstation.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2237

به "با جزییات و پیشرفت های فیفا 23 آشنا شوید؛ تاریخ انتشار بازی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با جزییات و پیشرفت های فیفا 23 آشنا شوید؛ تاریخ انتشار بازی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید