برانکو: مهم ترین مساله آغاز مان با برد بود

به گزارش مجله سلنا، اگر کسی فکر می نماید ما سفارش شده هستیم مدرک ارایه بدهد ویک مثال بزند و بیخود و بی جهت حرفی را مطرح نکند

برانکو: مهم ترین مساله آغاز مان با برد بود

هر کسی فکر می نماید سفارش شده هستیم مدرک بدهد یا مثال بزند

برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی دو بر صفر مقابل پدیده در نشست خبری گفت:خیلی مسرورم پیروز شدیم از بازیکنان بابت جنگندگی که داشتند تشکر می کنیم. از طرفداران که در این سرما ما را تشویق کردند ممنون هستیم.دیروز(سه شنبه) هم گفتم انتظار بازی سختی را می کشیم. شاهد بودید که بازی سختی بود و این مسابقه یک دربی واقعی در هفته اول بود. در هفته اول یک دربی بزرگ داشتیم و دو تیم بالای جدول باهم بازی کردند. مهم ترین مساله آغاز مسابقه با برد بود.

وی اضافه نمود:بارها گفته ام اولین بازی خیلی سخت است و مهم است که با لیاقت برنده این دیدار شدیم. قطعا از بازی های بعدی بهتر و بهتر خواهیم شد و به بازیکنانم بابت این برد شیرین تبریک می گویم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه در 30 دقیقه اول تیمش دو گل زد اما در 60 دقیقه بعدی از موقعیت های گلزنی استفاده نشد گفت:طبیعی است اگر دو سه گل دیگر می زدیم مسرور می شدیم و فرصت هایی هم در این بین داشتیم اما تکرار می کنم پدیده یک تیم بسیار خوب و گل محمدی یک تیم مدرن را بسته است. حضور آنها در صدر جدول اتفاقی نبوده است.البته من بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که باید بیشتر کوشش نمایند تا گل سوم را هم بزنیم.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس زیر توپ نمی زند گفت: ما اصرار بر مالکیت توپ داریم و بدون کنترل زیر توپ نمی زنیم مگر اینکه خطری وجود داشته باشد و اصرار ما روی پاسکاری متوالی است همانطور که شاهد بودید قبل از گل دوم پاس های زیادی رد و بدل شد و بازی را در عرض به خوبی عوض کردیم و نعمتی چندین متر تنها مانده بود واین معیار ما برای بازی کردن است اما همواره نمی توان آن را اجرایی کرد و کوشش می کنیم کارمان را همین طور پیش ببریم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه موفقیت های تیمش باعث ناراحتی بعضی می گردد واکنون مربی برکنار شده تراکتورسازی علیه این تیم صحبت نموده است گفت:می دانیم همواره این صحبت ها مطرح می گردد. نشان دادیم که فکرمان فوتبال است و دوست داریم طرفداران ما نشاط داشته باشند و از عملکرد تیم لذت ببرند و محترمانه و ورزشی کار می کنیم. اگر کسی فکر می نماید ما سفارش شده هستیم مدرک ارایه بدهد ویک مثال بزند و بیخود و بی جهت حرفی را مطرح نکند.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 110

به "برانکو: مهم ترین مساله آغاز مان با برد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: مهم ترین مساله آغاز مان با برد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید