برنامه تراکتور برای تقویت در نیم فصل تا تکذیب جدایی بازیکن خبرساز

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرنگاران، غلامرضا صادقیان درباره لغو بازی تراکتور مقابل پیکان به دلیل آلودگی هوای تهران گفت: اگر قرار بر تعویق بازی ها هست، این موضوع باید حداقل 12 ساعت قبل از شروع بازی اطلاع رسانی گردد؛ چرا که طرفداران با مشکل روبرو می شوند و چنین بی برنامگی باعث ناراحتی طرفداران به عنوان بخش با ارزش فوتبال ایران می گردد، بنده از فدراسیون فوتبال درخواست دارم که حتما تکلیف بازی ها را یک روز قبل تعیین کند.

برنامه تراکتور برای تقویت در نیم فصل تا تکذیب جدایی بازیکن خبرساز

مدیرعامل تراکتور اضافه کرد:هنوز برنامه جدید برگزاری بازی هایمان در هفته های 11 و 12 هنوز اعلام نشده است.

صادقیان در مورد شرایط رضا شکاری، اظهار کرد: تمام بازیکنان در اختیار تیم هستند و استفاده از آنان برعهده سرمربی است. آقای شکاری به منظور آمادگی بیشتر، با اجازه سرمربی تراکتور در تمرینات تیم ملی امید حضور دارد و جدایی این بازیکن را تکذیب می کنم.

وی در مورد تقویت نقاط ضعف تیم در نیم فصل مطرح نمود: باشگاه تراکتور برای جذب بازیکنان جدید مد نظر آقای دنیزلی اقدام خواهد نمود. جلسه ای در این زمینه با سرمربی تیم برگزار می گردد تا به هدفمان رسیده و خواسته طرفداران را محقق کنیم.

صادقیان تأکید کرد: هر امکاناتی که آقای دنیزلی از ما خواسته، در اختیارش قرار داده ایم و اگر درخواست بازی تدارکاتی کند، ما رقیب مناسبی برای تیم آماده می کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد اضافه شدن نفر جدید به کادرفنی تیم، گفت: آقای دنیزلی باید در مورد اضافه شدن بازیکن و یاری مربی تصمیم گیری کند و در این خصوص ما با سرمربی تیم صحبت نموده ایم و به ما اعلام نموده که در صورت احتیاج به یاری مربی، به مدیریت باشگاه اطلاع خواهد داد.

وی در سرانجام اظهار داشت: ما از طرفداران پرشور مان به خاطر بی برنامگی سازمان لیگ در هفته های اخیر که باعث شد در خدمتشان نباشیم، عذرخواهی می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 558

به "برنامه تراکتور برای تقویت در نیم فصل تا تکذیب جدایی بازیکن خبرساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه تراکتور برای تقویت در نیم فصل تا تکذیب جدایی بازیکن خبرساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید