بهترین پرسپولیس یحیی را دیدیم، بلان التماس می کرد بازی تمام گردد

به گزارش مجله سلنا، اسماعیل حلالی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره پیروزی سه بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الریان قطر در هفته دوم رقابت های گروه E لیگ قهرمانان 2021 آسیا گفت: به نظرم بهترین بازی پرسپولیس از زمان حضور یحیی گل محمدی در رأس کادر فنی این تیم را دیدیم.

بهترین پرسپولیس یحیی را دیدیم، بلان التماس می کرد بازی تمام گردد

وی ادامه داد: پرسپولیس بدون توجه به شکست یک بر صفر در نیمه اول به رختکن رفت و با بررسی دقیق و بازی خوانی مناسب کادر فنی خود توانست حریفش را دیوانه کند!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس راجع به عملکرد بازیکنان پرسپولیس تاکید نمود: من فکر می کنم بازدهی بازیکنان پرسپولیس در بهترین شرایط ممکن بود. بر شرایط آب و هوایی خیلی خوب غالب شدند. امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا با توان بالای خود در خط میانی توانستند تمام جنگ ها را به نفع پرسپولیس نمایند.

او در مورد عملکرد الریانی ها تاکید نمود: آنها در نیمه دوم هیچ حرفی برای گفتن نداشتند. لوران بلان با آن همه بزرگی اسمش که در اروپا و فوتبال دنیا نام آشناست به فکر سوت سرانجام بازی بود. به نظرم او التماس می کرد بازی با همین سه گلی که الریان خورد به سرانجام برسد.

حلالی درباره گلزنی شهریار مغانلو نیز صحبت کرد و گفت: از ابتدا هم معین بود جاه طلبی و بازی محکم او برای خود و تیمش مثمر ثمر خواهد شد. او به خوبی خودش را در موقعیت گل قرار می دهد و شک ندارم باز هم خواهد درخشید. عیسی آل کثیر نیز رفته رفته به شرایط ایده آل سابق خود بر می شود و دیگر دغدغه ای برای گلزنی وجود ندارد.

حلالی درباره دلایل موفقیت پرسپولیس در رقابت های بین المللی توضیح داد: من فکر می کنم در 6 ماهه اخیر کمترین حاشیه را از سوی پرسپولیس شاهد بوده ایم. تیمی که هیچ مسئله ای با مدیرعامل خود ندارد و بازیکنان می دانند که مسئولان باشگاه به فکر آنها هستند تمرکز خود را برای بردن می گذارد و ترسی هم از این بابت ندارد.

کارشناس فوتبال ایران اضافه کرد: پرسپولیس باید گام به گام پیش برود و اگر وارد حاشیه نشود قطعاً بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان آسیا می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1742

به "بهترین پرسپولیس یحیی را دیدیم، بلان التماس می کرد بازی تمام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین پرسپولیس یحیی را دیدیم، بلان التماس می کرد بازی تمام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید