تاگلیافیکو: یوونتوس را هم مثل رئال شکست می دهیم

به گزارش مجله سلنا، مدافع تیم فوتبال آژاکس امیدوار است جاه طلبی های این تیم هلندی در لیگ قهرمانان اروپا با شکست یوونتوس ادامه پیدا کند.

تاگلیافیکو: یوونتوس را هم مثل رئال شکست می دهیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فوتبال ایتالیا، آژاکس و یوونتوس چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا برابر هم قرار می گیرند. نیکولاس تاگلیافیکو مدافع آژاکس هلند درباره این بازی گفت: کسی فکر نمی کرد ما بتوانیم در مادرید آن بازی خیلی خوب را برابر رئال مادرید انجام دهیم. می دانیم که برابر تیم بزرگی بازی داریم که بازیکنان ارزشمندی چون کریستیانو رونالدو را در ترکیب خود دارد. ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم و بازیکنان خودمان را داریم. همانطور که در مادرید فوتبال نترسی به نمایش گذاشتیم و رئال مادرید را حذف کردیم، می توانیم این کار را برابر یک تیم خوب دیگر چون یوونتوس انجام دهیم و به مرحله بعد رقابت ها برسیم. برای شکست دادن یوونتوس تمام بازیکنان باید یک دست باشند و هیچ اشتباهی نکنند و فوتبال بی نقصی را ارائه دهیم.

او در ادامه صحبت های خود گفت: این دهه مهمترین دهه تیم یوونتوس است و باید بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم. شاید هر سال این طور نباشد و به همین خاطر برابر یوونتوس تمام کوشش خودمان را به کار خواهیم بست تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 138

به "تاگلیافیکو: یوونتوس را هم مثل رئال شکست می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاگلیافیکو: یوونتوس را هم مثل رئال شکست می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید