تور آلمان: تخطی مدیران بایرن مونیخ از پروتکل های بهداشتی

به گزارش مجله سلنا، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ و رئیس افتخاری این باشگاه در بازی روز گذشته باواریایی ها به اجرای پروتکل های بهداشتی پایبند نبوده اند.

تور آلمان: تخطی مدیران بایرن مونیخ از پروتکل های بهداشتی

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بایرن مونیخ عصر روز گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست وسوم بوندس لیگای آلمان در حالی با نتیجه 4 بر یک بر گروتر فورث غلبه کرد و صدرنشینی خود را تداوم بخشید که مدیران این باشگاه آلمانی در حاشیه این بازی پروتکل های بهداشتی را رعایت نکردند.

در حال حاضر با توجه به کاهش محدودیت های کرونایی در کشور آلمان و استان باواریا، بایرن مونیخ می تواند در استادیوم آلیانتس آره نا پذیرای 25 هزار دیدنگر باشد اما همچنان استفاده از ماسک به صورت دائم در زمان حضور در استادیوم یکی از شروط اصلی ورود طرفداران، خبرنگاران و مسئولان به استادیوم است.

استفان لمان گوینده استادیوم آلیانتس آره نا شب گذشته بارها به وسیله بلندگوهای استادیوم و در جریان بازی اعلام نمود که افراد حاضر در استادیوم از ماسک استفاده نمایند و این مورد حتی روی تابلوهای تبلیغاتی استادیوم خانگی بایرن هم بارها به نمایش عایدی، اما مدیران بایرن توجهی به این موضوع نداشتند.

اولی هوینس رئیس افتخاری و 70 ساله باشگاه بایرن مونیخ یکی از این افراد بود که در شروع نیمه دوم در جایگاه ویژه به مدت 20 دقیقه بدون ماسک بازی شاگردان یولیان ناگلسمان را دیدن کرد. اولیور کان مدیر اجرایی این باشگاه آلمانی هم در نیمه دوم بازی، ماسک را از صورتش جدا و دور مچ دستش انداخت.

نشریه بیلد که گزارش تخطی مدیران بایرن مونیخ از پروتکل های بهداشتی را منتشر نموده، در این خصوص سعی نموده با باشگاه بایرن مونیخ ارتباط بگیرد و توضیحات مدیران باشگاه را بشنود که پاسخی از جانب آنها دریافت ننموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2191

به "تور آلمان: تخطی مدیران بایرن مونیخ از پروتکل های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: تخطی مدیران بایرن مونیخ از پروتکل های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید