تشویق نقدی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال پس از حرکت جوانمردانه محمد فلاح

به گزارش مجله سلنا، مدافع میانی تیم والیبال پیکان پس از انجام حرکت جوانمردانه مقابل شهرداری ورامین از سوی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال مورد تشویق نقدی نهاده شد.

تشویق نقدی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال پس از حرکت جوانمردانه محمد فلاح

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، روز گذشته دو تیم بالا نشین پیکان تهران و شهرداری ورامین از سری مسابقات هفته دهم لیگ برتر والیبال رو در روی هم نهاده شدند که شاگردان محمد ترکاشوند در انتها موفق به پیروزی در این دیدار حساس شدند.

در جریان بازی ضربه ای از سوی بازیکنان شهرداری ورامین به اوت رفت و پس از اینکه داور اول و خط نگهداران رای اوت را اظهار داشتند محمد فلاح بازیکن تیم پیکان دست خود را بالا گرفت و در حرکتی جوانمردانه به داور دیدار اظهار داشت که توپ به دستان وی برخورد نموده است تا رای تغییر داده شده و سرویس به تیم شهرداری ورامین بازگردانده گردد.

این حرکت فلاح از سوی بازیکنان و کادر فنی دو تیم مورد تشویق نهاده شد و کمیته انضباطی فدراسیون والیبال نیز اظهار داشت 3 میلیون تومان پاداش نقدی و درج در پرونده برای محمد فلاح اعمال خواهد شد تا در کنار تنش های موجود، رفتارهای جوانمردانه و اخلاق مدار نیز مورد توجه و تشویق قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 66

به "تشویق نقدی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال پس از حرکت جوانمردانه محمد فلاح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشویق نقدی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال پس از حرکت جوانمردانه محمد فلاح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید