تمایل مالک تراکتور به اظهارنظرهای جنجالی

به گزارش مجله سلنا، مالک باشگاه تراکتور نشان داده که به هیجان کاذب علاقه دارد و برای همین اظهارنظرهای جنجالی انجام می دهد.

تمایل مالک تراکتور به اظهارنظرهای جنجالی

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، محمدرضا زنوزی در سال هایی که در فوتبال ایران مسئولیت بر عهده داشته، نشان داده که علاقه زیادی به حواشی دارد و هر چند وقت یکبار موضوعی که در آن جار و جنجال داشته باشد را مطرح می نماید.

جدیدترین مبحث او درباره پرونده های خارجی تراکتور در فیفا است و او که مالک سرخ پوشان تبریز محسوب می گردد، درباره پرونده های آنتونی استوکس، لی هری اروین و کوین کنستانت اعلام نموده وکیل بین المللی به نام لودویچ دلشات که وکیل فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلموتس است، به عمد عامل بازنده شدن تراکتور در پرونده هایی شده که حق با باشگاه بوده است.

زنوزی گفته این وکیل توسط علی خطیر به هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل پیشین ماشین سازی که مالکیت این باشگاه نیز با زنوزی است، معرفی شده و خطیر و نصیرزاده را به همدستی با وکیل بین المللی متهم نموده است. اگر چه خطیر هم این موضوع را رد نموده و میخواهد تا از مالک تراکتور شکایت کند اما زنوزی در صورت گفتن حقیقت هم بار دیگر حاشیه مهمی ایجاد نموده است چون نیازی به رسانه ای کردن این موضوع نداشت.

پیش از این هم زنوزی با بیان صحبت هایی که فاصله زیادی با واقعیت داشت، اتهاماتی را علیه تیم پرسپولیس و قهرمانی های این تیم بیان نموده بود و حالا هم پای خطیر و نصیرزاده را به ماجرایی بازنموده که اثبات نشده است. مالک تراکتور علاقه خود را به اظهارات جنجالی نشان داده و باید منتظر صحبت های جدید وی در آینده ای نه چندان دور بود.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 908

به "تمایل مالک تراکتور به اظهارنظرهای جنجالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمایل مالک تراکتور به اظهارنظرهای جنجالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید