تمهیدات فدراسیون جهانی کاراته برای سهمیه های المپیک

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرنگاران، در نامه ای که از سوی WKF به کلیه فدراسیون های ملی ارسال شده آمده است؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا و چالش های مربوط به لغو آخرین مرحله از مسابقات انتخابی بازی های المپیک در مراکش، کمیته اجرایی برای حفظ شرایط برابر برای همه کاراته کاها در جهت کسب سهمیه، مسابقات کاراته وان مادرید (29 تا 31 فروردین 1399) با رعایت کامل و دقیق مقررات بهداشتی و ایمنی توسط کشور میزبان انتخاب شده است.

تمهیدات فدراسیون جهانی کاراته برای سهمیه های المپیک

این مسابقات پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار می شود و در صورتی که مقامات ملی در اسپانیا با توجه به شرایط موجود اجازه برگزاری این رویداد را ندهند، سالزبورگ به عنوان آخرین رویداد برای کسب سهمیه المپیک در نظر گرفته می شود.

در این نامه تاکید شده که این تغییرات توسط IOC تأیید شده است و مقرر است نحوه ثبت نام به صورت ویژه اطلاع رسانی شود.

شورای اجرایی فدراسیون جهانی در مورد مسابقات قهرمانی اروپا در باکو عنوان کرده در فاصله 3 هفته به آغاز این مسابقات میزبا هنوز هیچ نشانه ای در مورد لغو مسابقات ارائه نداده و تمهیدات لازم در زمان ورود به فرودگاه وجود دارد. با این وجود اگر پایان این مسابقات لغو شود، امتیازات قهرمانی سال 2019 اروپا در سال 2019 منظور خواهد شد.

همچنین مسابقات نهایی کسب سهمیه المپیک در پاریس پشت درهای بسته برگزار خواهد شد تا اقدامات لازم در مورد موارد بهداشتی و ایمنی صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 790

به "تمهیدات فدراسیون جهانی کاراته برای سهمیه های المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات فدراسیون جهانی کاراته برای سهمیه های المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید