خبرنگاران 2 تن خرمای قاچاق در سراوان کشف شد

به گزارش مجله سلنا، زاهدان- خبرنگاران- مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران سپاه سراوان 2 تن خرمای قاچاق را از یک دستگاه خودرو نیسان که قصد خروج از مرز را داشت، کشف کردند.

خبرنگاران 2 تن خرمای قاچاق در سراوان کشف شد

حیدر میرزایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: ماموران سپاه سراوان در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو نیسان که قصد خروج از مرز را داشت مشکوک و سپس خودرو توقیف و مورد بازرسی قرار دادند.

وی گفت: در بازرسی از خودرو 2 تن خرمای قاچاق کشف و متهم دستگیر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: با آغاز رسیدگی در تعزیرات حکومتی سراوان، شعبه رسیدگی کننده پس از اعلام نتایج تحقیقات و بازپرسی های به عمل آمده بنا بر مدارک و مستندات موجود تخلف را وارد دانست و متخلف را علاوه بر ضبط خرمای کشف شده به 103 میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

وی اعلام کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان نظارت بر عرضه کالاهای مورد احتیاج مردم تشدید شده است.

کشف 60 هزار لیتر نفت سفید غیرقانونی در زاهدان

میرزایی همچنین به شگرد خاص قاچاقچی سوخت در زاهدان اشاره نمود و گفت: با توجه به اقدامات اجرا شده از سوی ماموران انتظامی در این شهرستان، محل دپوی سوخت غیر مجاز شناسایی و 60 هزار لیتر نفت سفید غیرقانونی کشف شد.

وی ادامه داد: قاچاقچی خود متصدی یکی از شعب توزیع نفت در حاشیه شهر زاهدان بود که با اقدام هوشیارانه، هشت مشک عظیم با ظرفیت 10 هزار لیتر را ایجاد نموده بود و بوسیله بعضی دستگاه ها نسبت به انتقال سوخت به چهار دیواری در مجاورت محل کار اقدام می کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: به همین دلیل پرونده تخلفاتی تشکیل و جهت رسیدگی خارج از نوبت به شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زاهدان ارجاع شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 902

به "خبرنگاران 2 تن خرمای قاچاق در سراوان کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 تن خرمای قاچاق در سراوان کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید