طراحی منحصر بفرد گوشی گوگل پیکسل 6 پرو

به گزارش مجله سلنا، گوگل، غول فناوری جهان، طبق زمانبندی رسمی قرار است تا از گوشی میان رده Pixel 5a در ماه اگوست و گوشی های رده بالاتر Pixel 6 و Pixel 6 Pro در ماه اکتبر رونمایی کند و به همین دلیل تلاش زیادی کرده تا در خفای کامل راه اندازی این گوشی ها را دنبال کند، اما به تازگی تصویری زنده از گوشی Pixel 6 Pro به بیرون درز کرده که حکایت از طراحی منحصر بفرد آن دارد.

طراحی منحصر بفرد گوشی گوگل پیکسل 6 پرو

به گزارش خبرنگاران، در پی اعلام رسمی قریب الوقوع بودن معرفی گوشی های سری پیکسل 6 گوگل، بسیاری از افشاکنندگان سرشناس دنیای فناوری تلاش کردند تا به مشخصات اصلی این تلفن های هوشمند دسترسی پیدا کنند. برهمین اساس، اخیراً یک عکس زنده از Google Pixel 6 Pro به صورت آنلاین ظاهر شده که نگاهی اجمالی به طراحی چشم نواز قریب الوقوع این گوشی را عرضه می کند. این تصویر که طراحی جلو و عقب گوشی را در اختیار قرار می دهد، در واقع تأییدی است بر گزارش های پیشین که به طراحی جالب توجه این سری اشاره کرده بودند.

گزارش های پیشین وعده داده بودند که گوشی های هوشمند سری Google Pixel 6 از طراحی غیرمتعارفی برخوردار باشند و پردازنده خاصی را در خود جای دهند. تمرکز غول فناوری بیشتر بر روی دوربین های تلفن ها خواهد بود و گزارش شده است که این شرکت از تراشه مخصوصی استفاده کرده که حتی قابلیت پردازش تصویر دوربین را هم دارد تا اطمینان حاصل کند که Google Pixel 6 و Pixel 6 Pro می توانند عکس های مهیجی را ثبت کنند.

عکس زنده Pixel 6 Pro نشان می دهد که این تلفن هوشمند از نمایشگری حفره دار برای دوربین سلفی بهره می برد که لبه های آن خمیده است. قسمت جلویی گوشی به دلیل وجود حاشیه های خیلی باریک، بسیار مجذوب کننده است. هیچ اسکنر اثر انگشت فیزیکی روی گوشی دیده نمی شود بنابراین می توان حدس زد که Pixel 6 Pro می تواند از یک حسگر اثر انگشت در صفحه بهره ببرد.

تصویر زنده از گوشی گوگل پیکسل 6 پرو

در پنل پشتی دو رنگ این گوشی یک ماژول دوربین به صورت افقی قرار گرفته است. به نظر می رسد تلفن دارای تنظیمات دوربین سه گانه، همراه با فلش LED است. از آنجا که شکل دوربین مستطیل است، احتمال وجود لنز بزرگنمایی پریسکوپ هم وجود دارد. به گزارش خبرنگاران، در پایین پنل عقبی، شماره مدل GR1YH هم دیده می شود. اگر گزارش های قبلی موردی را مورد توجه قرار دهیم، شماره مدل فوق الذکر به یک تلفن آینده گوگل مرتبط خواهد شد، اما جزئیات مربوط به این دستگاه قریب الوقوع هنوز اندک است. با این حال، گفته می شود که این تلفن با نام رمز Raven شناخته می شود که به احتمال زیاد با مانیتور Pixel 6 Pro راهی بازار خواهد شد.

همچنین، تلفن نشان داده شده در عکس زنده به نظر می رسد شباهت بسیار زیادی با طرح مفهومی گوشی Pixel 6 Pro CAD است. این طرح های مفهومی از طریق استیو اچ مک فلای (معروف به OnLeaks) در ماه مه منتشر شد، با این همه گوگل صحت ارتباط این دو را تأیید یا رد نکرده است.

تصویر مفهومی از گوشی گوگل پیکسل 6 پرو

مشخصات GOOGLE PIXEL 6 PRO

به گزارش FrontPageTech، گوشی هوشمند Pixel 6 با صفحه نمایش 6.4 اینچی بسیار مجذوب کننده AMOLED همراه خواهد بود و هر دو دستگاه سری Pixel 6 از چیپست سفارشی گوگل استفاده می کنند. در خصوص دوربین ها، این تلفن دارای لنز های 50 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی فوق عریض در پشت است و در جلو هم از یک دوربین 8 مگاپیکسلی بهره می برد.

این تلفن از طریق یک باتری 4614 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی خواهد شد. این محصول با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. علاوه بر این، سیستم عامل Android 12 را اجرا خواهد کرد. از طرف دیگر، Pixel 6 Pro از صفحه نمایش 6.71 اینچی پلاستیک OLED بهره خواهد برد. این گوشی از لنز های 50 مگاپیکسلی اصلی، 48 مگاپیکسلی تله و لنز فوق العاده عریض 12 مگاپیکسلی در پشت بهره می برد. در قسمت جلو هم این گوشی با یک لنز 12 مگاپیکسلی تجهیز شده است.

تصویر مفهومی از گوشی های گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو

Pixel 6 Pro نیروی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تهیه می کند. این گوشی 12 گیگابایت رم را در اختیار کاربر قرار می دهد که می توان آن را با گزینه های ذخیره سازی 128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی، پیکربندی کند. انتظار می رود گوشی Pixel 6 Pro دارای سیستم عامل Android 12 باشد.

مصطفی جرفی

منبع: gizchina

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1849

به "طراحی منحصر بفرد گوشی گوگل پیکسل 6 پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی منحصر بفرد گوشی گوگل پیکسل 6 پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید