قرارداد پرسپولیسی ها کنترل می شود

به گزارش مجله سلنا، در پایان فصل جاری رقابت های لیگ قرارداد تعدادی از بازیکنان تیم پرسپولیس به پایان خواهد رسید و این احتمال وجود دارد که اگر باشگاه نتواند این بازیکنان را از نظر مالی تامین کند، آن ها برای دریافت مبالغ بالاتر راهی تیم های دیگر شوند.

قرارداد پرسپولیسی ها کنترل می شود

اتفاقی که در ابتدای فصل رخ داد و بازیکنانی چون مهدی ترابی، شجاع خلیل زاده و علی علیپور از پرسپولیس جدا شدند. حالا در شرایطی که هنوز تا انتها فصل راه زیادی باقی مانده نفراتی چون امید عالیشاه، احمد نوراللهی، وحید امیری و سیدجلال می توانند با انتها قراردادشان تصمیم به جدایی بگیرند. کما اینکه طی چند ساعت اخیر برخی رسانه ها از جدایی احتمالی احمد نوراللهی خبر داده اند.

در این ارتباط خبرهای دریافتی حاکی از آن است که جعفر سمیعی در گفت وگویی که این اواخر با برخی بازیکنان داشته به آن ها اعلام کرده رقم مورد نظر خود را به باشگاه اعلام کنند و قرار است جعفر سمیعی بعد از دریافت پیشنهاد مالی بازیکنان به صورت کتبی در جلسه هیئت مدیره موصوع افزایش رقم قراردادها را مطرح کند. هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قرار است در آینده در مورد رقم قراردادها جلسه ای را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: پیشکسوت پرسپولیس جواب شکوری را داد/ با من درست حرف بزنید

منبع: فرارو
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1659

به "قرارداد پرسپولیسی ها کنترل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد پرسپولیسی ها کنترل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید