موقعیت های تراکتور تبدیل به گل نشد، افت بدنی از دقیقه 70 بازی

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی شامگاه سه شنبه در نشست خبری بعداز بازی دو تیم تراکتور و نیروی هوایی عراق که با نتیجه تساوی بدون گل به انتها رسید، گفت: پیش بینی می کردیم بازی فیزیکی باشد ولی می توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

موقعیت های تراکتور تبدیل به گل نشد، افت بدنی از دقیقه 70 بازی

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی سپس ادامه داد: بازی بیشتر فیزیکی بود و ما سعی کردیم در جنگ های تک به تک پیروز باشیم و در این امر هم تا حدودی پیروز بودیم، اما از دقیقه 70 به بعد شرایط مان طوری بود که از نظر بدنی افت بدنی کردیم.

خطیبی ابراز داشت: تیم نیروی هوایی عراق هم بعد از آن شانس بیشتری داشت، اما در مجموع فکر می کنم بازیکنان ما از نظر تمرکز بالا بودند و موقعیت آن چنانی ندادیم. چند موقعیت هم داشتیم که گل نکردیم.

وی اضافه کرد: فاصله مسابقات کم است، باید ریکاوری خوبی از این به بعد داشته باشیم، چون تیمی که بتواند در این فشردگی بازی ها ریکاوری خوبی داشته باشد، بهتر عمل می نماید.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور اضافه کرد: بازی ها از این به بعد سخت تر می گردد، باید ریکاوری خوبی داشته باشیم. امیدوارم در ملاقات بعدی از لحاظ بدنی دچار مشکل نشویم، چون تیمی که با این مشکل روبرو نگردد، در دور برگشت پیروز خواهد بود.

خطیبی اضافه کرد: در گروه مان بهترین دروازه بان را داریم، او خیلی راحت و با تمرکز بالا دروازه بانی می نماید و از این بابت مسئله ای نداریم. امروز هم برای کسب سه امتیاز به میدان آمده بودیم ولی به هدفمان نرسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص قضاوت داور عمانی در این مسابقه نیز گفت: به داوری اعتراض نداریم، اما برایم جای تعجب دارد که بازی قبل یک پنالتی برای تراکتور گرفته نشد و در این ملاقات هم با وجود انجام 7-8 تعویض فقط 3 دقیقه وقت اضافه گرفتند.

ملاقاتهای هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شامگاه امروز سه شنبه با ملاقات تیم های تراکتور ایران و نیروی هوای عراقی از گروه دوم پیگیری شد که این ملاقات با تساوی بدون گل به انتها رسید.

شاگردان رسول خطیبی در دو ملاقات قبلی خود برابر پاختاکور ازبکستان و شارجه امارات که میزبان این دوره از مسابقات است به تساوی رسیده بودند تا با 3 امتیاز به فکر ملاقاتهای برگشت باشند.

در حال حاضر تراکتور با 3 امتیاز در رده دوم گروه دوم واقع شده است و نیروی هوایی عراق با دو امتیاز در قعر جدول است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1750

به "موقعیت های تراکتور تبدیل به گل نشد، افت بدنی از دقیقه 70 بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موقعیت های تراکتور تبدیل به گل نشد، افت بدنی از دقیقه 70 بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید