می خواهیم فردا برابر استقلال به یک نتیجه خوب دست پیدا کنیم

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرنگاران، غلامرضا صادقیان شامگاه امروز پنج شنبه در مورد دیدار دو تیم استقلال و تراکتور در تبریز گفت: بازی مهمی در پیش داریم و می خواهیم با حضور طرفداران به نتیجه شیرین پیروزی دست پیدا کنیم و به صدر جدول برسیم.

می خواهیم فردا برابر استقلال به یک نتیجه خوب دست پیدا کنیم

وی سپس با بیان اینکه طرفداران می توانند از سامانه خرید تلفنی و اینترنتی بلیط های بازی فردا را خریداری نمایند، گفت: تا این لحظه بیش از 40 هزار بلیط فروش رفته است و به نظر می رسد تا فردا تمام بلیط ها به فروش برسد.

صادقیان با تاکید بر اینکه کوشش می کنیم فردا با حمایت طرفداران پرشور تیممان برابر استقلال بازی خوبی به نمایش بگذاریم، گفت: تماشاگران تراکتور حتما کارت ملی و یا شماره کارت ملی خود را هنگام ورود به استادیوم به همراه داشته باشند.

مدیرعامل تراکتور با بیان اینکه طرفداران می توانند به راحتی با تلفن ثابت یا همراه، به وسیله سامانه در نظر گرفته شده بلیط بازی را خریداری نمایند، گفت: در این بازی برای اولین بار فروش بلیط به صورت تلفنی راه اندازی شده است.

وی در سرانجام گفت: طرفداران به بعضی حاشیه سازی های احتمالی واکنشی نشان ندهند و فقط تیم خود را تشویق نمایند. تشویق های آنها به بازیکنان انرژی می دهد و باعث موفقیت تیم ما می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 499

به "می خواهیم فردا برابر استقلال به یک نتیجه خوب دست پیدا کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهیم فردا برابر استقلال به یک نتیجه خوب دست پیدا کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید