همیلتون، سریعترین گیاهخوار جهان!

به گزارش مجله سلنا، راننده انگلیسی تیم مرسدس تاکید می نماید که یک گیاهخوار است و با گیاهخواری قهرمان می گردد.

همیلتون، سریعترین گیاهخوار جهان!

ایران ورزشی - قهرمانی او در اسپانیا یک اتفاق قابل پیش بینی بود. همو که در تمام این سال ها کسی به گردش نرسیده و نتوانسته از او سبقت بگیرد. ستاره ای که بعد از کمای ناگهانی شوماخر آلمانی بدل به مرد یکه تاز پیست ها شده و جمله معروف اگه میتونی، منو بگیر را دوباره معنا نموده است.

راننده انگلیسی که در تیم مرسدس کاری نموده که تیم قدیمی آلمانی دیگر یاد جای خالی هموطن اسطوره ای خود یعنی شوماخر را نیفتد. طعنه آمیز است که شماره یک تیم مرسدس، یک انگلیسی رنگین پوست است اما رنگ ها و ملیت ها زمانی رنگ می بازند که خودروی مرسدس جلوتر از همه اط خز انتها عبور می نماید. یک اتفاق کلیشه ای که از رقابتی به رقابت دیگر تکرار می گردد؛ همانند آنچه در مسابقات اتومبیلرانی گرندپری اسپانیا رخ داد.

راننده انگلیسی تیم مرسدس فاتح گرندپری اسپانیا در مسابقات فرمول یک قهرمانی دنیا در فصل 2019 شد.

همیلتون با پیشی دریافت از والتری بوتاس هم تیمی فنلاندی خود برای سومین بار در فصل جاری قهرمان شد تا تیم مرسدس فاتح هر 5 گرندپری ابتدایی فصل باشد. جالب اینکه بوتاس و همیلتون در هر 5 گرندپری شروع فصل 2019، سکوهای اول و دوم را به خود اختصاص داده اند. لوئیس همیلتون همچنین یک امتیاز ویژه مربوط به سریع ترین دور مسابقه را به خود اختصاص داد تا یکه تازی خود را در همه عرصه ها حفظ نموده باشد و ثابت کند فعلا کسی به گرد او نمی رسد. مکس فرستاپن از ردبول، سباستین فتل و چارلز لکلرک از فراری در رده های بعدی ایستادند.

بعضی از نکته سنج ها، موفقیت های متوالی همیلتون را به سبک زندگی او مرتبط می دانند. ستاره ای که راه و رسمی متفاوت برای زندگی را برگزیده. گیاهخوار است و شب زنده داری نمی نماید. همیلتون از یک سال ونیم قبل دست از خوردن محصولات حیوانی کشیده و به گیاه خواری رو آورده است. او می گوید از این تصمیم پشیمان نیست. لوئیس همیلتون در این رابطه گفت: پیش از شروع فصل جدید فرمول یک با استفاده از رژیم غذایی گیاه خواری توده های عضلانی خود را افزایش دادم. مردم مرتب می گویند من احتیاج به پروتئین دارم و بدین خاطر هرگز یک گیاه خوار نخواهم شد. البته در رژیم غذایی من پروتئین های زیادی وجود دارند که باعث شد توده های عضلانی ام به خوبی ساخته شوند. این روزها شرایط بهتری نسبت به گذشته دارم و خوشحالم. افسوس می خورم که پیشتر گیاه خوار نشدم.

راننده پرافتخار رقابت های فرمول یک ادامه داد: هر قطعه ای از گوشت، مرغ و ماهی که می خورید یا پوست و خزی که می پوشید از حیوانانی هستند که توسط ما شکنجه شدند! آنها را از خانواده شان جدا کردید و کشتید! همه باید انتخاب کنیم. تصمیم گرفتم فکر کنم که چه چیزی برای من مهم است. بدین خاطر از حمایت تمامی مارک هایی که در جهت کشتار و شکنجه حیوانات فعال هستند، خودداری می کنم.

فاتح مرسدسی گرندپری اسپانیا به تمجید عملکرد تیمش در فصل جاری این رقابت ها پرداخت: می خواهم به تیم عالی مرسدس احترام بگذارم و کلاهم را به همین نشانه بردارم. ما با کسب 5 قهرمانی متوالی در شروع فصل جدید فرمول یک تاریخ سازی کردیم. به این نتایج و تیمم افتخار می کنم.

قهرمان گرندپری اسپانیا ادامه داد: این رقابت ها شروع جالبی داشت و راننده تیم فراری را پیش از والتری بوتاس دیدم اما نمی دانستم که سبقت خواهد گرفت یا خیر، البته والتری بوتاس خیلی زود پیش از انتها نخستین دور او را جا گذاشت. در استارت دوباره از یک لاستیک جدید برخوردار بودم و سعی کردم ماشینم را در شرایط خوبی حفظ کنم. زمان بهتری از گرندپری اسپانیا را در یک سال اخیر به دست نیاورده بودم.

والتری بوتاس هم تیمی همیلتون در تیم مرسدس نیز ضمن تمجید از قهرمان انگلیسی تاکید می نماید نقص فنی سبب عقب ماندن او شده. بوتاس درباره قرار دریافت در رده دوم گرندپری اسپانیا گفت: صادقانه بگویم بهترین روز من نبود و رقابت را در همان استارت از دست دادم، البته نمی خواهم کسی را مقصر جلوه دهم اما کلاچ ماشینم به طرز عجیبی کار می کرد. پس از تحت فشار قرار دریافت و آزادسازی منجر به ارتعاشاتی شد که تاکنون با آن روبرو نبودم. بدین خاطر شروع آرامی در گرندپری اسپانیا داشتم اما پنجمین قهرمانی تیم مرسدس در فرمول یک بسیار مهم است و این نتایج در انتها فصل بسیار تاثیرگذار خواهند بود.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 165

به "همیلتون، سریعترین گیاهخوار جهان!" امتیاز دهید

1 کاربر به "همیلتون، سریعترین گیاهخوار جهان!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همیلتون، سریعترین گیاهخوار جهان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید