پرسپولیس 1 - 1 ذوب آهن؛ ذوبی ها گربه سیاه مدعیان لیگ

به گزارش مجله سلنا، ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن با نتیجه تساوی به خاتمه رسید تا شاگردان گل محمدی دو امتیاز خانگی حساس را از دست دهند.

پرسپولیس 1 - 1 ذوب آهن؛ ذوبی ها گربه سیاه مدعیان لیگ

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبر ورزشی، تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در چارچوب ملاقاتی معوقه از هفته ششم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این ملاقات با تساوی یک - یک انتها یافت.

امید عالیشاه در دقیقه 17 گل پرسپولیس را به ثمر رساند و میلاد جهانی در دقیقه 90 کار را برای ذوب آهن به تساوی کشاند. پرسپولیس با این نتیجه 10 امتیازی شد و به رده نهم جدول رسید.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا (70-میلاد سرلک)، احمد نوراللهی، امید عالیشاه (70-مهدی مهدیخانی)، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی (60-آرمان رمضانی).

ترکیب ذوب آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، قاسم حدادی فر (54-عرفان پورافراز)، علی دشتی، میلاد جهانی، مهرداد قنبری، ابوالفضل عکاشه (54-حسین شنانی)، دانیال مومنی (73-ایوان مارکوویچ)، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر.

داور: بیژن حیدری

نیمه اول

دقیقه 8: ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود ذوبی ها را میلاد جهانی با شوتی مستقیم راهی دروازه پرسپولیس کرد که حامد لک این توپ را مشت کرد.

دقیقه 10: سعید آقایی اولین کارت زرد بازی را از بیژن حیدری گرفت.

دقیقه 16: میلاد جهانی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 17: ارسال کرنر بازیکنان پرسپولیس در داخل محوطه جریمه روی اشتباه مدافعان و دروازه بان ذوب آهن امید عالیشاه را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد که ضربه این بازیکن اولین گل بازی را برای سرخپوشان تهرانی به ثمر رساند.

دقیقه 19: شهاب گردان ارسال تند و تیز سیامک نعمتی را راهی کرنر کرد.

دقیقه 34: امید عالیشاه با فرار و ارسالی خوب، توپ را روی سر مهدی عبدی فرستاد اما مهاجم پرسپولیس نتوانست این موقعیت خوب را وارد دروازه کند و توپ را به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه 35: ضربه ایستگاهی خطرناک احمد نورالهی را شهاب گردان با عکس العملی خوب به بیرون فرستاد.

دقیقه 44: کار تمرین شده بازیکنان ذوب آهن روی یک ضربه ایستگاهی موقعیتی خطرناک روی دروازه پرسپولیس خلق کرد که مهاجم این تیم این موقعیت را هدر داد.

نیمه دوم

دقیقه 52: حملات پی در پی بازیکنان ذوب آهن این تیم را در داخل محوطه جریمه به یک موقعیت خوب گلزنی رساند اما ضربه بی دقت سلطانی مهر فرصت سفیدپوشان اصفهانی را هدر داد.

دقیقه 56: سیامک نعمتی نیز به دلیل خطا روی بازیکن ذوب آهن از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 61: کمال کامیابی نیا اخطاری دیگر پرسپولیس در این بازی بود.

دقیقه 71: ضربه سر خطرناک علی دشتی با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 75: ضربه سر آرمان رمضانی روی ارسال سیامک نعمتی با فاصله اندک از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 83: ضربه ایستگاهی میلاد جهانی به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه لک به بیرون رفت.

دقیقه 85: ابراهیم تقی پور مربی تیم ذوب آهن نیز به دلیل اعتراض به داور از بیژن حیدری کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 88: درگیری عبدالله حسینی بازیکن تیم ذوب آهن با مدافعان پرسپولیس از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد تا تیمش 10 نفره گردد.

دقیقه 90: حمله تند و تیز بازیکنان ذوب آهن و پاس در عرض مارکوویچ میلاد جهانی را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد و این بازیکن هم گل تساوی شاگردان رحمان رضایی را در این بازی به ثمر رساند.

تیم ذوب آهن پس از تساوی مقابل استقلال و گل گهر، پرسپولیس دیگر مدعی لیگ را هم متوقف کرد.

مهاجمان تیم فوتبال که در پنج بازی گذشته این تیم پیروز به گلزنی نشده بودند، در این بازی هم در امر گلزنی ناکام بودند تا طلسم مهاجمان سرخپوش در لیگ برتر همچنان پابرجا بماند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1404

به "پرسپولیس 1 - 1 ذوب آهن؛ ذوبی ها گربه سیاه مدعیان لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس 1 - 1 ذوب آهن؛ ذوبی ها گربه سیاه مدعیان لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید