تور دبی ارزان: پین: استراماچونی من را برای حضور در استقلال راضی کرد، سطح امارات از ایران پایین تر است

به گزارش مجله سلنا، مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص مسائل مختلف این باشگاه توضیحاتی را بیان نمود.

تور دبی ارزان: پین: استراماچونی من را برای حضور در استقلال راضی کرد، سطح امارات از ایران پایین تر است

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی خبرنگاران، گابریل پین، مربی تیم فوتبال استقلال در مورد حضور در ایران گفت: خیلی شاد هستم که اینجا حضور دارم و با باشگاه بزرگ استقلال همکاری می کنم. زندگی من از فوتبال تشکیل شده و زمانی که که دوازده سالم بود در آموزشگاه یوونتوس حضور داشتم. با وجود اینکه در یوونتوس بزرگ شدم، اما قلب من با یوونتوس، لاتزیو و پارما است.

او درباره سن خود و دلایل حضور در استقلال، گفت: شصت ساله نیستم و شصت و دو ساله هستم، چون کنار جوان ها بودم جوان مانده ام.

پین اضافه نمود: مجیدی چند ماه قبل من را راضی کرد. چهل و پنج سال است که در فوتبا ل حضور دارم. می خواهم تجربه جدیدی کسب کنم. دوست داشتم این فرصت را داشته باشم و بعد از یک ماه که به استقلال آمدم خیلی شاد هستم.

مربی استقلال در مورد دلایل آشنایی با مجیدی، نام کرد: در زندگی اتفاقاتی می افتد. من دوستی به نام سالوادوره دارم که وکیل است و در شرکت های بزرگی کار می نماید. او کنار افرادی مانند کاناوارو همکاری می نماید و همینطور دوست فرهاد است. مجیدی یک دستیار ایتالیایی برای پیشرفت می خواست که به وسیله سالوادوره این رخ داد. به خاطر کووید - 19 تاخیر افتاد ولی همواره به وسیله تلفن با هم ارتباط داشتیم.

پین در مورد اینکه چقدر با فوتبال ایران آشنا بوده، بیان نمود: من وقتی امارات بودم روی فوتبال ایران تحقیق کردم و بعد با استراماچونی صحبت کردم چون او را می شناختم. قبل از آمدن به استقلال او را می شناختم. وقتی در فدراسیون برای مربیگری حضور داشت آنجا مطالعه می کرد و من و پراندلی در فلورانس بودیم. وقتی سه ماه پیش با فرهاد صحبت کردم، استراماچونی با من صحبت کرد و من را راضی کرد.

او اضافه نمود: من خیلی از فیلم ها و دربی ها را دیدم و آماده هستم. بعد از یکسال خالی بودن استادیوم ها دوست دارم که استادیوم ها پر شوند. خیلی دربی دیده ام. دربی رم - لاتزیو می تواند شبیه دربی ایران باشد. واقعیت است که در ایتالیا همه فوتبال را دوست دارند. این ورزش ملی ایتالیا است. شصت میلیون هوادار، شصت میلیون مربی، ما مربیان حرفه ای این را می دانیم که خیلی راحت است بعد از یک بازی مربیگری کنید.

مربی استقلال درباره احتمال تغییر سبک بازی استقلال، گفت: من ش.فت زده شدم، دریچه فوتبال ایران بالا است. می دانستم که تیم ملی ایران یک تیم خوب است. تیم ملی همه بازیکنان خوب را دارد. در این ماه کشف کردم که تکنیک ایرانیان در فوتبال خیلی بالا است و تصور می کنم که بهتر هم می تواند باشد. تیم های ایتالیایی به نظرم مشهور هستند. من به دو سرمربی خیلی وابسته هستم. سارکی و همینطور پراندلی. سارکی که در میلان خوب بود و تیم ملی خوبی ساخت.

او در مورد بازی استقلال با الهلال عربستان، نظر داد: من دو روز قبل از بازی رسیده بودم. وقتی بازی را دیدم، تیم عربی بازیکنانش را تغییر داده بود، سه چهار بازی رسمی انجام داده بودند و خیلی از نظر فیزیکی اختلاف وجود داشت. اگر 20 روز بیشتر تمرین نموده بودیم، استقلال می توانست برنده گردد. من از این تیم خیلی خوشم آمد. بازیکنان جنگیدند با اینکه از نظر فیزیکی از حریف پایین تر بودند. یک اندازه کم شانس بودند. بالاخره در فوتبال شانس هم دخیل است. من اعتقاد دارم که از باخت هم باید درس گرفت.

او در مورد اینکه آیا با تیم های دیگر ایران آشنا است یا خیر، گفت: نه، من تمرکزم روی بازیکنان استقلال است. باتجربه ای که من دارم باید صد در صد اول بازیکنان خودمان رابشناسیم. به غیر از آن ها باید اطراف بازیکنان را هم بشننام. چیزی که کادرفنی می خواهد؛ همواره دو تیم وجود دارد؛ تیمی که بازی می نماید و تیمی که کنار زمین است. تیمی که در زمین است به من اعتماد می دهد و تیمی که بیرون است هم مورد نظر است.

پین ادامه داد: بابک مرادی با می شننام. کاپیتان وریا را میشننام. امیرحسین حسین زاده را می شننام که خیلی خوب است.

او در مورد قرعه کشی لیگ برتر، گفت: فکر میکنم که در اولین قدم ما باید اینطور فکر کنیم که خودمان پیشرفت کنیم. آن چیزی که می خواهم این است که طرز فکر تیم برنده باشد. هر باشگاهی که طرز فکر برنده داشته باشد، اول خودش را نگاه می نماید و بقیه را بعدا را احترام نگاه می نماید. اینجا بازیکنان جوانی هستند و باید بیشتر می خواهم که به آنها اعتماد به نفس بدهم. این تیم آینده دارد. امیدوارم که این آینده که قول می دهم خیلی طولانی نگردد. هر طور که تیم تشکیل شده باشد باید بازی کند. بازی به بازی مهم است. اولین بازی که انجام می دهید مانند آخرین بازی است.

پین ادامه داد: فصل قبل را دیدن کردم، فکر می کنم استقلال در دفاع وسط خیلی خوب است. این سه دفاع میانی برای پیوسته بودن تیم خیلی خوب هستند. فرهاد انتخاب خوبی برای دفاع هایی که دارد، داشتند اما فوتبال به این نیست که سه یا چهار دفاع داشته باشید؛ ما می توانیم تهاجمی باشیم حتی با دو دفاع، عادت کردن به حمله و طرز فکر مهم است.

او درباره سطح ایران و امارات گفت: فکر می کنم که تیم ملی امارات سطح پایین تری از تیم ملی ایران دارد. ما خیلی امتیاز بیشتری از نظر تکنیکی نسبت به آنها داریم. فقط ریسکش این است که نباید آن ها را دست کم بگیریم.

بیشتر بخوانید

  • گزارش طاهری درباره جابجایی استقلال
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1961

به "تور دبی ارزان: پین: استراماچونی من را برای حضور در استقلال راضی کرد، سطح امارات از ایران پایین تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: پین: استراماچونی من را برای حضور در استقلال راضی کرد، سطح امارات از ایران پایین تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید