کاربردی ترین پاوربانک های شیائومی

به گزارش مجله سلنا، بدون شک همه ما تجربه تمام شدن شارژ گوشی در شرایط اضطراری و دور از خانه را داشته ایم؛ زمان هایی که نه در خودرو خود هستیم و نه به پریز برق دسترسی داریم. پاور بانک یا شارژر همراه ابزاری است که این روز های کمتر کسی تجربه استفاده از آن را نداشته است. پاوربانک ها در هر شرایطی این اطمینان را به ما می دهند که هیچ گاه با کمبود شارژ باتری گوشی موبایل روبرو نخواهیم شد. با وجود اینکه بسیاری از افراد گمان می نمایند شارژر های همراه فقط در خصوص گوشی های هوشمند کاربرد دارند، باید گفت برخی از پاوربانک ها قادرند محدوده وسیعی از ابزار و گجت های هوشمندی همچون ساعت های دیجیتال، مچ بند های هوشمند، دوربین، تبلت و حتی لپ تاپ را نیز شارژ نمایند.

کاربردی ترین پاوربانک های شیائومی

کمپانی شیائومی یکی از برند های فعال در حوزه تولید یا شارژ همراه بوده که تا کنون محصولات متفاوت و متنوعی را روانه بازار کرده. در این مطلب قصد داریم تا شما را با 3 مورد از برترین پاوربانک های این کمپانی آشنا کنیم.

پاوربانک بی سیم که 10000 میلی آمپر

همانطور که گوشی های هوشمند هر ساله در حال پیشرفت و ایجاد تغییرات چشمگیر در مشخصات فنی شان هستند، پاوربانک ها نیز باید مطابق این تغییرات، هماهنگ شده و کارایی خود را بهبود بخشند. به همین دلیل نیز شیائومی یکی از جدیدترین پاوربانک های خود را به صورت بی سیم تولید کرده. بنابراین کاربر می تواند به راحتی و بدون نیاز به هیچ گونه کابلی، گوشی موبایلی را که با این تکنولوژی هماهنگ است شارژ نماید.

این پاوربانک دارای بدنه ای از جنس آلیاژ آلومینیوم بوده که این ویژگی باعث شده تا این محصول در برابر ضربه و افتادن از ارتفاع مقاوم باشد و علاوه بر آن حرارت تولید شده را به خوبی از خود دور کرده و به هوا منتقل کند. این پاوربانک بی سیم که 10000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد کافی است تا در تماس با گوشی قرار گیرد تا به سادگی و بدون نیاز به کابل شارژ، گوشی موبایل شما را کاملاً شارژ نماید.

به گفته کمپانی شیائومی این شارژر همراه که دارای دو پورت ویژه شارژ نیز می باشد، قادر است تا به طور کلی سه دستگاه هوشمند را به طور همزمان شارژ نماید! این محصول در حالت بی سیم از شارژ سریع 10 واتی و در صورت استفاده از دو پورت دیگر، از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می نماید.

لازم به ذکر است که این شارژر همراه بی سیم تنها با فشرده شدن کلیدش شروع به شارژ گوشی موبایل شما می نماید و البته این در حالی است که گوشی شما حداکثر در فاصله 5 میلی متری از پاوربانک قرار گرفته باشد. بنابراین کاربر قادر خواهد بود تا بدون نیاز به خارج کردن قاب، گوشی هوشمند خود را شارژ نماید.

پاوربانک 20000 mAh شیائومی مدل ردمی

اگر با برند شیائومی آشنایی داشته باشید می دانید که پسوند ردمی به محصولات مقرون به صرفه این کمپانی تعلق می گیرد و بنابراین پاوربانک شیائومی مدل ردمی از جمله پاوربانک های اقتصادی و به صرفه موجود در بازار به حساب می آید. این پاوربانک همانطور که از نامش پیداست دارای ظرفیتی معادل 20000 میلی آمپر ساعت بوده که عددی بسیار قابل توجه و مناسب می باشد. از آنجایی که این پاوربانک از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می نماید، کاربر می تواند در کمترین زمان ممکن گوشی خود را بین 3 الی 5 بار به طور کامل و با خیالی آسوده شارژ کند.

بدنه این مدل از شارژر های همراه شیائومی از جنس ABS بوده و باتری آن نیز از نوع لیتیوم- پلیمر متراکم می باشد که قادر است علاوه بر گوشی های موبایل، تبلت، گجت های هوشمند، برخی از دوربین های دیجیتال و حتی دسته های بازی را نیز شارژ کند.

از جمله مهمترین ویژگی های این پاوربانک تعدد پورت های آن است که این امکان را برای کاربر فراهم می سازد تا با هر نوع کابلی که در دسترس دارد به شارژ گوشی هوشمند خود بپردازد.

پاوربانک 1000mAh شیائومی ورژن 3

این سری از پاوربانک های شیائومی دارای ظرفیتی معادل 10000 میلی آمپر ساعت بوده، تنها 12.58 میلی متر ضخامت داشته و بنابراین بسیار خوش دست و کم جا می باشد. این پاوربانک به همراه یک کابل یو اس بی و همچنین یک آداپتور نوع C به بازار عرضه شده تا تعداد بیشتری از انواع مختلف گوشی های هوشمند را پوشش دهد.

این مدل از پاوربانک های شیائومی از قابلیت شارژ سریع 18 واتی دو طرفه پشتیبانی می نماید و بنابراین چه در حال شارژ شدن و چه در حال شارژ کردن، با سرعت بالایی عمل می نماید. طبق اطلاعات موجود این پاوربانک در حدود 25 درصد سریعتر از سایر پاوربانک های هم رده خود، یک گوشی موبایل اندروید با ظرفیت باتری متوسط را شارژ می نماید و حدود 40 درصد نیز زودتر از سایر پاوربانک ها شارژ می شود!

از جمله قابلیت های این پاوربانک باید به حالت شارژ گجت های هوشمند کوچک از قبیل مچ بند یا هدست های بلوتوثی اشاره کرد. این حالت تنها با دو بار فشردن کلید پاور این پاوربانک فعال شده و از ورود جریان بالا به این گجت های حساس جلوگیری می نماید.

باتری 10000 میلی آمپر ساعتی این شارژر همراه از نوع لیتیوم- پلیمر متراکم بوده و قادر است تا 2.5 بار یک گوشی اندروید و تا 4 بار یک گوشی iOS را شارژ نماید!

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1019

به "کاربردی ترین پاوربانک های شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربردی ترین پاوربانک های شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید