کومان: بارسلونا هنوز با قهرمانی در لالیگا خداحافظی نکرده است، برخی بازیکنانم کم تجربه اند و باید پخته شوند

به گزارش مجله سلنا، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با وجود ثبت هفتمین بازی بدون برد در سیزدهمین بازی این فصل شاگردانش در لالیگا، به کسب مقام قهرمانی امیدوار است.

کومان: بارسلونا هنوز با قهرمانی در لالیگا خداحافظی نکرده است، برخی بازیکنانم کم تجربه اند و باید پخته شوند

به گزارش خبرنگاران، سریال نتایج بی ثبات تیم فوتبال بارسلونا با تساوی خانگی 2-2 این تیم مقابل والنسیا در هفته چهاردهم لالیگا ادامه پیدا کرد که این هفتمین بازی بدون برد کاتالان ها در سیزدهمین بازی شان در این فصل بود. این نتیجه سبب شد که میان شاگردان رونالد کومان و اتلتیکومادرید فاصله ای هشت امتیازی شکل بگیرد آنهم در حالی که اتلتیکومادرید یک بازی کمتر انجام داده است. بارسلونای رده ششمی از رقیب دیرینه اش رئال مادرید که تیم سوم جدول است هم پنج امتیاز کمتر دارد. با تمام اینها کومان همچنان به کسب قهرمانی در لالیگا با جبران امتیازات از دست رفته امیدوار است.

سرمربی هلندی بارسلونا پس از بازی گفت: در برخی از مقاطع مسابقه، کنترل بازی را از دست می دادیم. ما توپ را لو و با این کار بازیکنان حریف را در فضایی باز در موقعیت تک به تک با دروازه بان مان قرار می دادیم. به همین دلیل هم سه مدافع میانی تیم را در نیمه دوم به میدان فرستادم تا بازی را تحت کنترل بگیریم. فکر نمی کنم که این تغییر تاکتیک به معنای پسرفت در رویکرد بازی مان باشد. از نظر عملکردی اما قبول دارم که در حد مطلوبی نبودیم. ما در خط دفاعی توپ را از دست می دادیم و من دیدم که تیمم با شک و تردید بازی می کند. سن پایین بازیکنان تیم من و تجربه کم آنها را هم البته نباید از یاد برد. بازیکنان جوان باید این روزها را سپری کنند تا پخته شوند.

کومان به اشاره به عملکرد شاگردان خود و گل نخست بازی که حریف در دقیقه 29 با ضربه سر دیاخابی زد، اضافه نمود: این بار ما موقعیت های زیادی را از دست ندادیم، چون موقعیت های زیادی هم نداشتیم. روی گل حریف نباید اجازه می دادیم آزادانه ضربه سر بزنند. حداقل کاری که باید انجام می شد این بود که با بازیکن حریف به هوا بلند شویم. ما در دفاع و در ضربات شروع مجدد ضعف داریم.

سرمربی بارسلونا در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا این تساوی امید تیمش برای قهرمانی در لالیگا را کمرنگ کرده است، گفت: هنوز کلی بازی تا پایان فصل باقی مانده است. هنوز چیزی از دست نرفته است. با تقویم موجود کار برای همه تیم ها سخت است. تیم هایی که اکنون در بالای جدول هستند ممکن است دو ماه دیگر در پایین جدول باشند. تقویم بازی ها واقعاً برای همه فشرده است، مخصوصاً برای تیم هایی که در رقابت های اروپایی هم حضور دارند. فاصله ما با صدر جدول زیاد است، اما باید سخت بجنگیم و تمام تلاش مان را برای جبران امتیازات از دست رفته انجام دهیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1335

به "کومان: بارسلونا هنوز با قهرمانی در لالیگا خداحافظی نکرده است، برخی بازیکنانم کم تجربه اند و باید پخته شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: بارسلونا هنوز با قهرمانی در لالیگا خداحافظی نکرده است، برخی بازیکنانم کم تجربه اند و باید پخته شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید