5 چالش بر سر راه خرید آهن آلات

به گزارش مجله سلنا، رپرتاژآگهی - تهیه مقاطع فولادی در ایران به دو صورت خرید از درب کارخانه و یا از بنگاه های فروش انجام می شود که هر کدام دارای مزایا و معایبی است. به عنوان مثال، خرید از کارخانه، محدودیت در برند و سایز را به دنبال دارد. در صورتی که از بنگاه های فروش، می توان انواع مقاطع را در برندها، مقادیر و سایزهای متنوع، در یک سبد خرید، تهیه نمود. از سوی دیگر، بعضی از محصولات در داخل ایران فراوری ندارند، بنابراین امکان خرید آن ها از درب کارخانه، توسط اشخاص مختلف، فراهم نیست بنابراین نقش تامین کنندگان در داخل کشور، پر رنگ تر می شود.از جمله این موارد می توان به محصولات استیل اشاره کرد.

5 چالش بر سر راه خرید آهن آلات

با توجه به مواردی که شرح داده شد، ترجیح مشتری این است که از بنگاه تامین مقاطع فولادی، خرید خود را انجام دهد. به دنبال رونق دریافت بازار مقاطع فولادی در داخل کشور، شرکت های بسیاری به تامین انواع مقاطع فولادی در داخل کشور پرداخته اند. این تنوع در تعداد بنگاه های تامین محصولات فولادی سبب شده تا انتخاب های بسیاری بر سر راه خریداران قرار گیرد. اما باید توجه داشت که خرید، از بنگاه هایی معتبر صورت گیرد. فروشگاه آنلاین آهن آلات آیرومارت ، یکی از این تامین نمایندگان محسوب می گردد.

یک بنگاه معتبر باید بعضی امکانات را برای مشتریان خود فراهم نماید تا صندلی خود را بین مشتریان حفظ نماید. در ادامه به 5 چالش مهمی که در انتخاب یک منبع معتبر برای خرید آهن آلات که ممکن است با آن روبه رو شوید، پرداخته شده است.

استعلام قیمت در شلوغی بازار

به دلیل تنوع مقاطع فولادی موجود در بازار و به تبع آن، نوسان در قیمت هرکدام و همچنین عوامل بسیاری که بعضا تاثیر زیادی بر قیمت آهن آلات دارند، باید قیمت این محصولات به صورت روزانه و از منابع معتبر پیگیری گردد. در بازار آهن آلات، نبود مرجع مناسب برای قیمت دهی، می تواند فرصتی برای سودجویان و دلالان ایجاد نماید که قیمت دهی اجناس را طوری ارائه دهند که بیشترین سود را برای آن ها به دنبال داشته باشد. بازرگانی آیرومارت با به روز رسانی قیمت همه مقاطع فولادی در وبسایت خود، امکان استعلام قیمت روز انواع محصولات فولادی ازجمله مقطع تیرآهن را که در دسته پرمصرف ترین مقاطع در ساختمان سازی محسوب می گردد و قیمت مسکن را نیز تحت تاثیر قرار می دهد، برای همه فراهم نموده است. برای استعلام قیمت تیرآهن آیرومارت می توانید برند مورد احتیاج، سایز و نوع تیرآهن را در وبسایت آیرومارت وارد نموده و قیمت روز آن را دریافت نمایید.

ورق فولادی به عنوان ماده اولیه فراوری بسیاری از محصولات نهایی مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین کاربرد گسترده ای می توان برای آن در نظر گرفت. از جمله پرکاربردترین انواع ورق، می توان به ورق سیاه اشاره نمود. بنابراین قیمت ورق سیاه آیرومارت ، بر اجرای بسیاری از پروژه های وابسته به این کالا تاثیر می گذارد.

برای براورد هزینه هر پروژه و نیز آگاهی از بهترین زمان خرید مقاطع فولادی، احتیاج است تا بازار را تحلیل نموده و فرایند تغییرات قیمت ها را پیش بینی کرد. بررسی اخبار و عوامل موثر بر تغییرات قیمت در هفته ها و روزهایی که سپری شده ، می تواند به پیش بینی فرایند این تغییرات تا حدودی یاری کند. کارشناسان و متخصصان آیرومارت به طور هفتگی، بر اساس تجربه کاری و نیز دانش لازم در زمینه فروش آهن و فولاد، نوسانات بازار آهن و فولاد را تحلیل نموده و آن را در قالب ویدیوهایی ارائه می دهند. این ویدیوها در بخش تحلیل بازار وبلاگ آیرومارت به آدرس www.iromart.com و نیز در شبکه های اجتماعی این مجموعه منتشر می گردد.

تنوع محصول، مزیت یا عیب

حضور برندهای مختلف در بازار ممکن است موجب سردرگمی خریداران گردد. امکان خرید عمده اما با تنوع بالا اغلب از درب کارخانه وجود ندارد. در اینصورت شما باید به دنبال تامین نماینده ای بروید که سبدی متنوع از انواع محصولات فولادی را در اختیار شما قرار دهد.

محصولاتی که توسط بازرگانی آیرومارت ارائه می گردد شامل انواع میلگرد ساده و آجدار، انواع تیرآهن و هاش، نبشی، ناودانی و سپری، انواع پروفیل، انواع لوله های درزدار و بدون درز، انواع ورق سرد و گرم، انواع مقاطع از جنس استنلس استیل است. میلگرد آیرومارت در انواع، سایز و جنس های مختلف به بازار عرضه می گردد. هرکدام از این عوامل به گونه ای قیمت میلگرد آیرومارت را تحت تاثیر قرار می دهند.

تحویل بار در سریع ترین زمان ممکن

زمان تحویل بار از جمله موارد بسیار مهمی است که در بسیاری مواقع به عنوان چالشی بر سر راه خریداران قرارمی گیرد. چرا که بسیاری از کسانی که خرید مقاطع را انجام می دهند، زمانی را برای اتمام پروژه خود در نظر گرفته اند. بنابراین مهم است که چه زمانی بار خود را تحویل بگیرند.

این مسئله زمانی که خرید مستقیما از درب کارخانه انجام گیرد، اهمیت بیشتری می یابد. به این خاطر که معمولا با خرید مستقیم از کارخانه، تحویل بار با تاخیر بیشتری صورت می گیرد. در چنین شرایطی انتخاب تامین نماینده متعهد کار شما را ساده تر خواهد نمود. آیرومارت امکان خرید انواع مقاطع فولادی را در سریع ترین زمان ممکن، برای مشتریان خود فراهم نموده است.

تغییر بستر معاملات همگام با شرایط روز

با وجود پیشرفت هایی که در سال های اخیر در شیوه فروش محصولات فولادی اتفاق افتاده است، همچنان درصد بالایی از بنگاه های فروش، آهن آلات را به روش سنتی می فروشند. در حال حاضر شرایط خاصی چون شیوع ویروس کرونا و نیز تمایل افراد به خرید آنلاین، موجب شده تا با وجود محدودیت هایی که در این بازار وجود دارد، خرید و فروش آهن آلات نیز رنگ و بویی مجازی بگیرد. خرید اینترنتی به کوتاه تر شدن این فرایند و امکان خرید با سرعت بالاتر را فراهم نموده است.

بازرگانی فولاد آیرومارت با سال ها تجربه در زمینه فروش آهن آلات، یک بستر آنلاین و پویا نیز برای خرید انواع مقاطع فولادی، محسوب می گردد. این مجموعه برای تسریع در فرایند خرید، بخشی مربوط به سفارش سریع در سایت خود قرار داده است. شما در این بخش صورت خرید خود را بارگذاری می کنید و سپس با ثبت مشخصات خود، کارشناسان فروش آیرومارت با شما تماس خواهند گرفت تا جزئیات خریدتان را با شما چک نموده و سپس عملیات خرید شروع می گردد.

در فرایند خرید اینترنتی احتیاج به حضور فیزیکی خریدار نیست. اما در صورت تمایل خریدار، می تواند برای مشاهده بار خریداری شده، مراجعه کند.

در وبسایت آیرومارت همچنین امکان دریافت مشاوره پیش از خرید هر کدام از مقاطع فولادی وجود دارد. به اینصورت که شما با ثبت مشخصات خود در سایت، در اولویت تماس کارشناسان قرار می گیرید و کارشناسان و متخصصان آیرومارت در مقطع مورد نظرتان، با شما در اولین فرصت تماس حاصل می نمایند. تا اطلاعات مورد احتیاج را در خدمت شما قرار دهند.

دریافت خدمات، لازمه خرید آهن آلات

ارائه خدمات توسط تامین نماینده به آن اعتبار بیشتری می بخشد. در اغلب موارد، کسانی که مقاطع فولادی را خریداری می نمایند، احتیاج دارند که فرایندهای ثانویه ای بر روی محصول انجام دهند، تا متناسب با احتیاجشان گردد. معمولا خریداران ترجیح می دهند که برای جلوگیری از اتلاف هزینه و وقت، فرایندهای مورد احتیاجشان در محل خرید انجام گیرد.

انجام فرایندهای ثانویه بر روی مقاطع

فرایندهای ثانویه قابل انجام بر روی مقاطع مختلف، با توجه به نوع آن، متفاوت بوده و شامل مواردی از قبیل برشکاری و سایز کردن، خمکاری، گالوانیزاسیون، شبکه کردن تیرآهن و … می گردد. همه این خدمات توسط بازرگانی آیرومارت قابل ارائه است.

انجام تست های کنترل کیفیت و بررسی شیمیایی

درصورتیکه خریدار درخواست کنترل کیفیت محصول را داشته باشد. امکان انجام تمامی بررسیهای شیمیایی برای تشخیص ترکیب دقیق آلیاژ و بررسیهای مکانیکی، جهت مشخص استحکام و سایر خواص مکانیکی، توسط آیرومارت فراهم شده است.

خدمات انبارداری

یکی از مزیت های مهم یک تامین نماینده، خدمات انبارداری می باشد. گاهی اوقات وقتی خریدی انجام می گردد، مشتری احتیاج دارد تا خرید خود را در جایی نگهداری کند که استانداردهای لازم برای نگهداری محصولات فولادی را داشته باشد؛ چرا که اگر انبارداری مناسبی صورت نگیرد، ممکن است مشکلاتی از قبیل زنگ زدن مقاطع رخ دهد. در این حالت، حتی احتمال غیرقابل استفاده شدن مقطع نیز وجود دارد. اگر به خدمات انبارداری مناسب جهت نگهداری بار خود احتیاج دارید، آیرومارت این خدمات را به بهترین صورت به شما ارائه می دهد.

  • هدایت و مشاوره خرید

بازرگانی آیرومارت در قالب تیم های مختلفی، که هر تیم به طور تخصصی به روی یکی از دسته های ورق، میلگرد، لوله و … فعالیت دارند، امکان دریافت مشاوره و هدایت خرید را برای مشتریان فراهم نموده است. این مشاوره می تواند یا به صورت تماس مستقیم توسط خریدار انجام گردد و یا اینکه به صورت اینترنتی و به وسیله سایت صورت گیرد.

درخواست مشاوره اینترنتی به اینصورت است که مشتری مشخصات خود را در سایت ثبت می نماید، و در کم ترین زمان ممکن، کارشناسان با او تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختیار او قرار می دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره تلفن 45306- 021 تماس بگیرید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1763

به "5 چالش بر سر راه خرید آهن آلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 چالش بر سر راه خرید آهن آلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید