آبگرفتگی 10 منزل مسکونی در ایلام

به گزارش مجله سلنا، خبرنگاران: شهردار ایلام:10 منزل مسکونی در ایلام در بارش های اخیر دچار آبگرفتگی شدند که با اقدام به موقع مأموران شهرداری مسائل آنها برطرف شد.

آبگرفتگی 10 منزل مسکونی در ایلام

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

حبیب الله منصورپور در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در ایلام، اظهار کرد:همواره در نخستین بارندگی های سال بارانی مسائلی برای شهروندان و همچنین شهرداری به وجود می آید که سبب ایجاد یک سری دردسرها می گردد.

وی اضافه نمود:در بارش های اخیر که به عنوان نخستین بارش های پائیزه بود برای شهر ایلام نیز یک سری مسائل به وجود آمد که با دخالت و فعالیت نیروهای شهرداری در سریع ترین زمان ممکن این مسائل برطرف شدند.

شهردار شهر ایلام توضیح داد: سرازیر شدن آب باران به داخل 10 منزل که در حاشیه شهر و بدون پروانه ساخت ساخته شده بودند از عظیم ترین مسائل پیش آمده در بارندگی های اخیر بود که به علت رعایت نکردن نکات فنی توسط سازندگان این منازل بوده است.

وی گفت:گرفتگی دهانه پل های نیز از دیگر مسائل بارندگی های اخیر بود که به علت وجود مقدار زیادی زباله در این مسیرهای آب و جدول های فاضلابی بوده است که از مردم انتظار می رود برای دفع زباله های خود با شهرداری همکاری بیشتری داشته باشند.

منصورپور مطرح کرد: برنامه های شهری در شهرداری ایلام نیز با مدیریت جدید شروع شده است و ما در صدد هستیم که یک ساماندهی به فضای شهر داشته باشیم.

وی اضافه نمود: به زودی کارهای طراحی های میدان ارغوان شروع می گردد و از فرودگاه شهدای ایلام تا میدان امام حسین(ع) نیز خط کشی و بلوار میان دو باند نیز گل کاری و چمن کاری می گردد.

شهردار ایلام توضیح داد:طبیعت هر مدیریتی است که در نیروهای انسانی نیز یک جابه جایی هایی داشته باشد و نیروهایی را با خود همکار کند که با وی همراهی و هماهنگی داشته باشند.

وی گفت:در شهرداری ایلام نیز جابه جایی های کاری از این هفته شروع می گردد و ما تغییراتی را در نیروهای انسانی شهرداری داریم.

منصورپور اظهار کرد:از مردم محترم شهر ایلام انتظار می رود که برای داشتن یک فضای سالم و تمیز و زیبا با شهرداری همکاری داشته باشند و رعایت حریم فضاهای سبز را داشته باشند.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 787

به "آبگرفتگی 10 منزل مسکونی در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبگرفتگی 10 منزل مسکونی در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید