آسیب دیدگی نیمار باعث ترس سرمربی آرژانتین در رابطه با مسی نمی شود

به گزارش مجله سلنا، لیونل اسکالونی در نشست خبری پیش از بازی محبت آمیز با نیکاراگوئه گفت مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل ممکن بود در تمرینات هم آسیب ببیند و ترسی برای استفاده ستاره آرژانتینی در ترکیب اصلی ندارد.

آسیب دیدگی نیمار باعث ترس سرمربی آرژانتین در رابطه با مسی نمی شود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از موندو دپورتیوو، لیونل اسکالونی وارد دوران تعیین کننده مربیگری اش در تیم ملی آرژانتین شده است. سرمربی آلبی سلسته اکنون می تواند نشان دهد انتخاب درستی برای تیم ملی بوده است یا نه. او باید تغییرات زیادی را ایجاد کند. تیمی را بسازد که لیونل مسی در آن بدرخشد و فاتح کوپا آمه ریکا شود. برای گام به گام پیش رفتن ابتدا باید روش خود و بازیکنان مورد نظرش را تعیین کند. در این مرحله و پیش آغاز کوپا آمه ریکا 2019 برزیل بامداد شنبه در سن خوان به مصاف نیکاراگوئه می رود.

اسکالونی در نشست خبری پیش از بازی گفت: برای ساختن یک تیم تمام تلاش خود را کردیم. اگر پیروز شویم و بتوانیم از همه لحاظ خوب باشیم بهتر خواهد بود. هدف ما این است که آن را به مسی انتقال دهیم. باید تیمی منسجم و سرسخت برای حریف باشیم. تمرکزمان روی بهتر بودن شرایط مسی روی زمین نیست. می خواهیم یک تیم باشیم.

او افزود: زمان حضور مسی در زمین تعیین نیست. به بازیکنی اعلام نکردیم چه مدت در میدان حضور خواهد داشت.

نیمار در دیدار محبت آمیز برزیل و قطر آسیب دید و به همین خاطر کوپا آمه ریکا را از دست داد. اسکالونی از این موضوع ترسی ندارد. سرمربی آرژانتینی در این باره اظهار کرد: اتفاقی که برای نیمار افتاد می توانست در تمرینات هم رخ دهد. نمی خواهیم به این موضوع فکر کنیم. مسی فردا به میدان خواهد رفت و باید دید بازی در چه شرایطی پیش خواهد رفت.

اسکالونی در مورد تیمش گفت: می دانیم که در خط حمله از بازیکنان خوبی برخورداریم. بازیکنان گلزنی داریم. به همین خاطر اگر منسجم باشیم موقعیت های زیادی خواهیم داشت. این بازیکنان برای پیروزی و رقابت در چنین سطح هایی به جهان آمدند.

سرمربی آرژانتین در انتها ترکیب تیمش را برای دیدار برابر نیکاراگوئه گفت. او گفت: آرمانی، خوان فویث، اوتامندی، آکونیا، لو سلسو، گیدو، رودریگس، پاردس، مسی، آگوئرو و ماتیاس سوارس یازده نفر اصلی برای بازی فردا هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 181

به "آسیب دیدگی نیمار باعث ترس سرمربی آرژانتین در رابطه با مسی نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسیب دیدگی نیمار باعث ترس سرمربی آرژانتین در رابطه با مسی نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید